dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg klarer til nød en Big One, men da må jeg være utsultet, og etter jeg har spist den er jeg stappmett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, det er bra for meg, det vet jeg. Men jeg savner nå å sitte i timesvis å spise uten å bli mett. Det er det nest beste jeg vet av for å fordrive tid. Bare slått av å dra på fylla =D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Øy.Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre? Comic-nation Jeg fant, jeg fant! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tror det er noe som går. Jeg sliter pokker meg med å trykke i meg en hel Grandis for tida... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg klarer til nød en Big One, men da må jeg være utsultet, og etter jeg har spist den er jeg stappmett. Hai, samme her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men dere er jo små barn. Det er ikke annet å forvente Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takler lett en hel kjøpepizza altså, selv den firkantet fra Big One. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takler lett en hel kjøpepizza altså, selv den firkantet fra Big One. Den firkantet og beste fra BigOne er ute av produksjon...latterlig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den var ikke SÅ god, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bedre enn veldig mye annet som får være på markedet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takler lett en hel kjøpepizza altså, selv den firkantet fra Big One. Den firkantet og beste fra BigOne er ute av produksjon...latterlig! Sånn som med ALLE andre produkter på markedet som er/var bra mener du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Noes.. Da var dama dratt til Kirkenes for tretten dager. Kirkenes av alle plasser faktisk Hun har familie der. Og på onsdag reiser jeg mest sannsynlig til Vestlandet og blir det et par uker. Trist å være så lenge borte fra henne. Endret 6. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm ... Ut å gå tur kanskje? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da. Lol, beinet vil vel brekke. Jeg frøs ned en veps engang, for så og se om den ville våkne igjen. Glemte den helt bort jeg. Den døde Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da. Dette kan være behjelpelig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå tror dem fa'n meg Jackson er oppe og går igjen. Nå begynner jeg å bli lei av den fyren. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da. Dette kan være behjelpelig. Jesus, det der må jo bare prøves. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sikkert en del som har lurt på om denne: faktisk er mulig. Det er visst det, om enn med modifikasjoner: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hjelp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128786&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg