Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Grandis er digg. Sa gutten med de grå smaksløkene før han koste seg med fløtemysost på knekkebrødet sitt. Face it. Fløtemysost smaker ikke noe som helst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fløtemysost er faktisk ganske god og mild, i forhold til vanlig brunost. Men foretrekker Dansk Salami samt norvegia hvitost. Mmm! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har vært fast Tine Kremostspiser i mange herrens år. Kremost i bunn (fortrinnsvis med utresmak), og et eller annet kjøttpålegg på toppen <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kremoster er godt, men helst på salte kjeks til kveldskos med lysestakebelysning. <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare jeg som savner kremost med texmex- og thaismak? > Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Thaismak? Hva smaker en thai? Som andre mennesker? Kylling? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det smakte karri og chilli eller noe sånt =P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 BORING!!!! Omg, jeg vil hjem fra jobb. 30 minutter igjen Er pokker meg glad for at jeg sloknet fullstendig i sted. Fikk vite av min kollega at jeg hadde sovet i 2 timer x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ubesudlet grændis smaker papp. Men med en gang du dreper den med krydder og diverse, smaker den brukbart ^^ Men jeg spiser helst ikke grændis i ferien. Da spiser jeg Big One eller En skikkelig HOT pizza om jeg spiser frossenpizza, og ellers går det i Pizzabakern Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Haha, jeg har englevakt. Klippa nettopp plenen, og fikk foten under gressklipperen, pga det er så glatt. Støvlene ble oppskårt i biter mens jeg ikke fikk noen skader i det hele tatt. FJOH! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Satan for en ræva skogstur! Alt som kunne ha gått galt, gikk galt. Glemte mat. Kjøre og hente den hjemme. Tom for bensin. Ingen bensinstasjoner åpne. Pappa komme og redde oss. Kjøre til fjellet igjen. Tåke på fjellet. Fant ikke teltet. Gå ned igjen fra fjellet 01:30. Prøve å sove i bilen. Våkne opp 04:45. Gå opp på fjellet. Ta seg mat! Sove i noen timer. Pakke sammen. Gå ned igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høres ut som dere mangler skikkelig "fjellvett". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) haha det der var ganske elendig gjort Edit: ikke vondt ment ofc Endret 6. juli 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde vi bare ikke glemt maten, så hadde alt gått bra! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er blitt glad i Pizza Ristorante Mozerella jeg. Den duger ok akkurat som den er. Men det fine er at den har tynn bunn og lite fyll. Så her er det bare å lesse på med ekstra fyll etter smak og behov. Føler man seg sulten kan man slenge oppå litt av hver og ekstra ost. Omnom. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noes.. Da var dama dratt til Kirkenes for tretten dager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sweet, fem Depeche Mode-DVD-er i postkassa Mindre sweet: Nettet er borte, og huseier styrer linja... Så nå leker man via HSDPA-nettet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noes.. Da var dama dratt til Kirkenes for tretten dager. Kirkenes av alle plasser faktisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Snorre, saken med Pizza Ristorante og andre slike "lunch-pizzaer" er at de er så små. Trenger jo minst 3 for å bli mett. Vel, nå er jeg usikker på meg selv. Før klarte jeg 2 Big One på rappen, nå klarer jeg ikke 1 engang. Til min store frustrasjon. Hater å ikke klare å spise mye på en gang. Jeg kunne jo sitte på buffét og stappe i meg i timesvis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er bra for deg at du har fått en sperre der, smurf. Har selv kuttet ned på matmengden man kjører i seg i et gjennomsnittlig måltid, og er fornøyd med det =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg