Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Grandis er digg.

Sa gutten med de grå smaksløkene før han koste seg med fløtemysost på knekkebrødet sitt.

Face it. Fløtemysost smaker ikke noe som helst. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ubesudlet grændis smaker papp.

Men med en gang du dreper den med krydder og diverse, smaker den brukbart ^^

Men jeg spiser helst ikke grændis i ferien. Da spiser jeg Big One eller En skikkelig HOT pizza om jeg spiser frossenpizza, og ellers går det i Pizzabakern :love:

Lenke til kommentar

Satan for en ræva skogstur! Alt som kunne ha gått galt, gikk galt. Glemte mat. Kjøre og hente den hjemme. Tom for bensin. Ingen bensinstasjoner åpne. Pappa komme og redde oss. Kjøre til fjellet igjen. Tåke på fjellet. Fant ikke teltet. Gå ned igjen fra fjellet 01:30. Prøve å sove i bilen. Våkne opp 04:45. Gå opp på fjellet. Ta seg mat! Sove i noen timer. Pakke sammen. Gå ned igjen.

Lenke til kommentar

Jeg er blitt glad i Pizza Ristorante Mozerella jeg. Den duger ok akkurat som den er. Men det fine er at den har tynn bunn og lite fyll. Så her er det bare å lesse på med ekstra fyll etter smak og behov. Føler man seg sulten kan man slenge oppå litt av hver og ekstra ost. Omnom. :)

Lenke til kommentar

Snorre, saken med Pizza Ristorante og andre slike "lunch-pizzaer" er at de er så små. Trenger jo minst 3 for å bli mett.

Vel, nå er jeg usikker på meg selv. Før klarte jeg 2 Big One på rappen, nå klarer jeg ikke 1 engang. Til min store frustrasjon. Hater å ikke klare å spise mye på en gang. Jeg kunne jo sitte på buffét og stappe i meg i timesvis :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...