Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Øy.Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre? Det finnes diverse nettsider som gjør akkurat som du spør om. Skal se om jeg klarer å fiske opp navnet etterhvert, da jeg har lenken hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Døgnrytme? Hva er det? Prøvde å legge meg for et par timer siden, men etter å ha ligget våken i en halvtime sto jeg opp å så på MacGyver. La meg ca. en time etter dette, og sov godt frem til jeg i 11. tiden da ble vekket av en overivrig far som absolutt skulle ha meg med til Oslo for å hente en kano. (Som sikkert bare blir brukt 2-3 ganger, kjenner jeg han rett) Så nå er første mission etter å ha hentet den fordømte kanoen å finne seg en sofa eller noe annet det er mulig å sove på.. Endret 6. juli 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Øy.Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre? Det finnes diverse nettsider som gjør akkurat som du spør om. Skal se om jeg klarer å fiske opp navnet etterhvert, da jeg har lenken hjemme. Hjertelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Xmarks... Så slipper du å være avhengig av hvilken pc du er på for å få tak i bokmerkene dine Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 jippi da var jeg tilbake etter en bitteliten shopperunde... og kos i regn! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Yay! Purdy laidies gardening utsaide! =D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Xmarks... Så slipper du å være avhengig av hvilken pc du er på for å få tak i bokmerkene dine Joda, men så bruker jeg Opera. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå kan jeg ikke akkurat si at reinstallering av pc-er er noe særlig stressende. Faktisk så hadde jeg foretrukket en noe mer stressende jobb for å få tia til å gå kjappere. Hei, så lenge du må stå opp og være der til en fast tid, er det stressende Yay! Purdy laidies gardening utsaide! =D Najs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Joda, men så bruker jeg Opera. Opra har også synkroniseringsmulighet som kun krever at du registrerer deg på MyOpera. Så er det bare å logg inn på hvilken som helst pc, så synkroniseres bokmerkene og eventuelle småinstillinger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er godt mulig, men det har jeg da ikke gjort, da jeg helst ikke skal ha tilgang til diverse sider på jobb-PCen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 AHAHAHAA! Jeg sovna her på jobb! Vet heller ikke hvor lenge jeg var dau Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Joda, men så bruker jeg Opera. Opra har også synkroniseringsmulighet som kun krever at du registrerer deg på MyOpera. Så er det bare å logg inn på hvilken som helst pc, så synkroniseres bokmerkene og eventuelle småinstillinger. Opera her og, og målet mitt er ikke å bookmarke sidene. Jeg vil "lage" en egen side, hvor kun selve tegneseriene ligger under hverandre, altså en custom versjon av <a href="http://www.dagbladet.no/tegneserie/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dagbladet.no/tegneserie/</a> om du skjønner? pic unrelated: Endret 6. juli 2009 av toth Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jepp, og den siden jeg har bookmarket hjemme er nøyaktig slik du vil ha. Jeg. husker. bare. ikke. NAVNET! Plagsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hallo folkens jeg har vært uten internett en stund nu Men jeg er hos bestefar en liten stund i dag What happens ?? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 10 min opp verdens bratteste bakke, med punktert sykkeldekk... Hva gjør man ikke for Grandiosa og Litago JORDBÆR? Du ofrer en sykkelslange til en par hundre kroner for en Grandiosa? Har ikke hørt på maken til dårlig vinn/tap-proporsjon siden Hareide var landslagstrener. Ikke at det var så lenge siden, men gud forby, det var ille. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 :!: genialt, pluss at grandis får ikke lov til og gå under næring hos meg ihvertfall. Papp-plate med 4 paprikabiter kan vi si;) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lols, Grandiz er jo phgett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kan ikke akkurat si at det smaker vondt, men det er andre frossenpizzaer jeg foretrekker. Prøvde senest sist fredag og det var ikke like godt som da jeg nylig hadde flytta hjemmefra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg