Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De var det siste som tente meg når det kommer til pr0n ja, sikkert vært for mye på rule34-sider.

Men når du ser bort fra pr0n, så tenner jeg hovedsaklig på vanlige damer.

Bleik hud, fregner, rødt hår, blondt hår, brunetter, svart hår ... Rawr! :D

Og jo mere bodymods etc, jo bedre :D

Lenke til kommentar

Gikk ut 2:20. Aftentur. Så noen flaggermus. Hørte lyden av et damplok (sikkert en lastebil) og en råner. Sto litt og bare hørte. Hørte noen rope noe uforståelig, så stillhet, før ei jente begynte å hyle. Stille igjen, før lyden av noen som slo mot noe av metall (som et gjerde eller en port) kom. Valgte da å gå inn, for det hørtes ut som om det kom nærmere. Klokken var da 2:30.

Ligger i sengen og hører bilene kjøre forbi på motorveien og klokka som tikker i vei. Håper jeg ikke leser om dette i avisa eller hører om det på radioen i løpet av morgenen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Døgnrytme? Hva er det?

Prøvde å legge meg for et par timer siden, men etter å ha ligget våken i en halvtime sto jeg opp å så på MacGyver.

Lenke til kommentar

Hurra for å forsove seg. Skulle stå opp kvart over fem på mandager er absolutt ikke noe jeg kommer til å savne med denna jobben.

edit: Jeg mener selvfølgelig mandager. og aporopo: Fucka ukesrytme er heller ikke kult.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Øy.

Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Sitter på jobb og hører på Suzanne Vega på LP, og skal snart begynne å fikse noen bærbare! :p

Her er det reinstallering av Mac-er som gjelder. Men ikke noe musikk, så kanskje jeg skal tune inn nettradioen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå kan jeg ikke akkurat si at reinstallering av pc-er er noe særlig stressende. Faktisk så hadde jeg foretrukket en noe mer stressende jobb for å få tia til å gå kjappere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...