Snorre Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvis du er ute etter action ser du Equilibrium. Den filmen der gir deg mye bra action. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 De var det siste som tente meg når det kommer til pr0n ja, sikkert vært for mye på rule34-sider. Men når du ser bort fra pr0n, så tenner jeg hovedsaklig på vanlige damer. Bleik hud, fregner, rødt hår, blondt hår, brunetter, svart hår ... Rawr! Og jo mere bodymods etc, jo bedre Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hjelp meg finne en oversikt over alle Rutetid-album som er gitt ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gikk ut 2:20. Aftentur. Så noen flaggermus. Hørte lyden av et damplok (sikkert en lastebil) og en råner. Sto litt og bare hørte. Hørte noen rope noe uforståelig, så stillhet, før ei jente begynte å hyle. Stille igjen, før lyden av noen som slo mot noe av metall (som et gjerde eller en port) kom. Valgte da å gå inn, for det hørtes ut som om det kom nærmere. Klokken var da 2:30. Ligger i sengen og hører bilene kjøre forbi på motorveien og klokka som tikker i vei. Håper jeg ikke leser om dette i avisa eller hører om det på radioen i løpet av morgenen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Faen, skal på fisketur senere idag og har føkka døgnrytmen så hinsides mye. Nesten så jeg vurderer å døgne, men jeg skal kjøre så det er kanskje ikke så jævlig smart allikevel. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) for døgnrytme! 24h uten søvn, here I come! Endret 6. juli 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Døgnrytme? Hva er det? Prøvde å legge meg for et par timer siden, men etter å ha ligget våken i en halvtime sto jeg opp å så på MacGyver. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hurra for å forsove seg. Skulle stå opp kvart over fem på mandager er absolutt ikke noe jeg kommer til å savne med denna jobben. edit: Jeg mener selvfølgelig mandager. og aporopo: Fucka ukesrytme er heller ikke kult. Endret 6. juli 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Å stå opp før sju skulle vært forbudt, Ida. Jammen godt jeg ikke trenger det. Endret 6. juli 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Døgnrytme? Hva er det? Prøvde å legge meg for et par timer siden, men etter å ha ligget våken i en halvtime sto jeg opp å så på MacGyver. Jeg endte opp med å se 12 Monkeys eller hva den nå heter og Yes Man ^^ Har ikke fått sove og er nu på jobb Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) 10 min opp verdens bratteste bakke, med punktert sykkeldekk... Hva gjør man ikke for Grandiosa og Litago JORDBÆR? VV Pungtert hørtes ikke bra ut nei... :!: Endret 6. juli 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette blir en flott dag for døgnrytmen min, yay Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 +1 Våknet 05:51, våknet et eller annet tidspunkt og her er jeg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sitter på jobb og hører på Suzanne Vega på LP, og skal snart begynne å fikse noen bærbare! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Øy. Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må nok bruke javascript/rss feeds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sitter på jobb og hører på Suzanne Vega på LP, og skal snart begynne å fikse noen bærbare! Her er det reinstallering av Mac-er som gjelder. Men ikke noe musikk, så kanskje jeg skal tune inn nettradioen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Glad jeg ikke har noe stressende jobb Ikke at jeg får begynne enda uansett. Neida, jeg må se en fysioterapeut først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå kan jeg ikke akkurat si at reinstallering av pc-er er noe særlig stressende. Faktisk så hadde jeg foretrukket en noe mer stressende jobb for å få tia til å gå kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg