Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Transformers "1" var rimelig ok egentlig. Manuset var tålelig godt og spesialeffektene kule. Hadde ikke noe stort forhold til transformers fra før av egentlig. Har sett bittelitt på tegnefilm-serien i mine yngre dager, men var nok litt for liten på det tidspunktet til å få med meg særlig mye av det. Så jeg så første Transformers filmen uten noe bakteppe å henge det på. Rimelig ok film.

Toeren derimot likte jeg ikke særlig. Det vil si. Action-scenene var til tider tøffe. Det er jo nesten umulig å ikke like store roboter som sloss og skyter på hverandre. Men filmen var desverre overfylt med fjortis-humor. :\ Filmen ble til tider svært teit.

Kind of spoiler:

Og å se Home & Away-stjernen som evil decepticon var jo ikke lite rart. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
hvorfor er det fjell og greier i beowulf når de er i danmark?...

Fordi i Hollywood er Danmark det samme som Norge, Sverige, Danmark, Island, Grønnland, Slovakia, UK, Frankrike, Tyskland, Nepal, India, Kina, Japan, Vietnam, Irak, Egypt, Nairobi og alle de andre landene i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
ja stemmer det. flytta dem hit, gjorde de ikke? :p

Er en grunn Norge hadde Drage-motiv på landslagskjorta(varte ikke lenge da. :p)

Lenke til kommentar

Tja, Final Destination-filmene fungerer jo ganske bra som komedier, thriller eller hva de skal være derimot, meh. Men jeg lo meg gjennom de. Samt The Grudge 2, men den var mer latterlig enn komisk.

Av action er det ikke mye bra i grunn, men som nevnt over har du jo Die Hard. De er ganske fun. Matrix kan vel også kalles en action-film. Samt Equilibrium.

megan fox er heit, og hu kan tegne. blir det bedre? :p

Yeah, absolutt.

Hu er ikke heit. Ikke stygg heller, mer normal. Not what turns me on.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...