Nopros Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da er jeg tilbake fra Bø! Godt å være tilbake Bø som i Bø sommerland? Eller Bø som i Bø i Tørdal? I dag er jeg fjorten og over den kriminelle lavalder Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=560722 Noen som selv har vært med på å dra opp sjøpølse? Lillebror fikk en svart&rød variant engang Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kan ikke akkurat si at det der så ut som en penis da.. Menmen, sjøpølser er morsomme å klemme på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da er jeg tilbake fra Bø! Godt å være tilbake Bø som i Bø sommerland? Eller Bø som i Bø i Tørdal? I dag er jeg fjorten og over den kriminelle lavalder Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da er jeg tilbake fra Bø! Godt å være tilbake Bø som i Bø sommerland? Eller Bø som i Bø i Tørdal? I dag er jeg fjorten og over den kriminelle lavalder Er ikke den kriminelle lavalder i Norge 15? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er ikke den kriminelle lavalder i Norge 15? Hmm sist gang jeg gjorde noe kriminelt, var den 14. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kanskje den har blitt senka? Sist det var aktuelt i min omgangskrets, var den femten. Men det er jo noen år siden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Okay barn, jeg blir med fattern for å se Hangover. Han har så lyst til å se den, men har ingen å se den med. Jeg er ikke spesielt begeistra for slike komedier i grunn, men hva kan jeg forvente meg? Noen av dere som har sett den? Hmm, faller kanskje under kategorien fjortisveldigmorsomfilm, ikke nevneverdig morsom. Eneste scena jeg lo var da en person "runka" en baby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=560722Noen som selv har vært med på å dra opp sjøpølse? Maaange ganger. Noe som tyder på at man ikke drar inn raskt nok, ettersom slukten skraper langs bunnen. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Okay barn, jeg blir med fattern for å se Hangover. Han har så lyst til å se den, men har ingen å se den med. Jeg er ikke spesielt begeistra for slike komedier i grunn, men hva kan jeg forvente meg? Noen av dere som har sett den? Hmm, faller kanskje under kategorien fjortisveldigmorsomfilm, ikke nevneverdig morsom. Eneste scena jeg lo var da en person "runka" en baby. Jeg så Hangover nå nettopp, og syns den var vanvittig festlig. Hver sin smak. Ingen her jo, skuffa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Joda, er noen her Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Joda, er noen her Hei, noen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hva har folk gjort de siste sju dagene mens jeg har vært borte da? Endret 5. juli 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har du vært borte? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har du vært borte? Hehe, ja. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Yes da. Står til med folket? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bare bra bra! derigården da? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Flottings her! Litt lite som skjer akkurat nå, though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg