Flabba Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eller kanskje han så på det som en mulighet til å få litt annen oppmerksomhet enn type- "å så synd det er på deg", ved å feire bursdagen sin samtidig Men hva vet vel jeg? Hva gjer døkk i natt? Han er ikke sånn som gjør sånn. Han er sånn som ler av det hele å synes ting er helt greit. Er triste greier, men når han er glad er jeg glad^^ Jeg sitter her å ser i årboka fra FHS og hører på skole cd'n å griner litt fordi jeg savner folk:P OG har cola og is! Hva gjør du? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Rydder og sorterer i en aldri så liten tegneseriesamling. Skulle vel egentlig lagt meg, menne neh... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som kunne hjulpet meg med å finne en oversikt over alle Rutetid-album som er gitt ut? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Meh.. Får ikke sove jeg, for varmt. Menmen, får straks prøve igjen.. Natta! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Han er ikke sånn som gjør sånn. Han er sånn som ler av det hele å synes ting er helt greit.Er triste greier, men når han er glad er jeg glad^^ Er vel noe i det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Åh, jeg tabba meg ut i går. Skulle på byen og møte noen venner, skifter klær og er på vei og sovner. Våkner et par timer senere, i et lekehus noen hundre meter fra huset. Uff Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hmm, lenge siden jeg har våknet fullt utvilt og ikke glovarm; Grong ftw! Sitter og koser meg mens Sindre prøver å få dataene sine til å fungere optimalt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 WTF?! Grong? Hva gjør du der? O_o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Aha. Har noen venner der oppe selv. Grong ja ... Trodde ikke folk dro dit frivillig Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Såklart gjør man det. Og vi er på Gartland; mil nord for Grong. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Aha. Ja ja. Venna mine maste alltid om ikke de kunne få komme til Steinkjer i stedet for at jeg sku komme til Grong. Hver sin smak I guess. Spørsmål: Skal jeg gå og se Hangover med pappa i løpet av dagen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fyllesyk og tar seg en pause. Kommer tilbake i morra eller i kveld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nei, jeg mekker frokost. Kos dere. Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå som sommeren begynte å bli bra med sol osv, og nå er det meldt dårlig vær mange dager fram over jaja det var jo fint så lenge det varte får nå håpe det blir bedre vær igjen Spørsmål: Noen som har forslag på ting jeg kan gjøre når det er dårlig vær? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Deilig at det ble litt kjølig idag. Har hatt en konstant, mild hodepine nå under hetebølgen. Kanskje hodet mitt blir noe bedre nå som det faktisk er en levelig temperatur ute. Men nå innstallerer jeg Windows 7 RC. Så kos dere. Edit: Se film, serier eller dokumentarer. Spille spill Gjøre husarbeid eller jobbe Lære deg noe artig (språk, musikkinstrumenter, programmeringsspråk eller andre ferdigheter) Endret 5. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg