Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hadde vært interessant å høre meningen fra en person som aldri hadde sittet med en pc før, om hva vedkommende synes er det beste operativsystemet å bruke/lære seg.

Men sjefen min som kun har programert og brukt unix i mange år, syntes det var mye lettere å bruke windows som et vanlig operativsystem.

Lenke til kommentar

BTW folkens. Har et Speedtouch 546T2. Den er usannsynlig varmt og jeg vurderer en liten hjemmemekka kjøleløsning. De jeg vurderer er en typisk kabinettvifte, men for å drive denne trenger en gjerne strøm.

Den viften jeg skal bruke har et endestykke med 3 pinner, men 2 ledninger, rød og grønn. Kan jeg kappe av enden på viften, raske med meg en molex plugg med riktig kjønn og plugge i vei?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var den biten med å ikke kaste bort noe som fungerer.

Adrian@msn nao pleas?

Han er midt oppi trøndelag, finnes ikke nett oppi skogen der..

Lenke til kommentar
da var jeg hjemme igjen etter vellykka feiring av kompis...

hans 2år i rullestol i dag... og bursdagsfeiring.

Har folk hatt fin kveld?

You said what? :p

Vell han feiret hans 2år i rullestol...

kombinert med bursdag.

Vet det høres meget spessielt ut å feire å sitte i rullestol, men er slik han ville ha det^^

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke det. Noen ganger tenker jeg på det, tenker at jeg kun er en mikroskopisk og unyttig brikke i et uendelig stort puslespille. Føler at jeg ikke er verdt noe, og at jeg likegjerne kan endre livet på en oppfinnsom metode. Da blir jeg hvertfall husket.

Ikke det at jeg gjennomfører det da. :p

Lenke til kommentar
Hvordan havnet han der?

Sykdom? Ulykke?

Han bare ble sånn.

Helt merkelig. Han var på hytta også plutselig ble han litt nummen i bena...

også ble det litt værre så foreldrene fant ut at de skulle kjøre han til legen... å når han kom fram var han lam opp til rett under hjerte.

Etter litt tid fikk han igjen folsønheten i overkroppen, men under kroppen er for alltid lam.

Er utrolig trist og skummelt egentlig.

Men dette ville han da feire...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...