Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sært. Har aldri hørt en eneste reklamesnutt, jeg. Kan det være Wine som gjør det? I så fall har jeg fått enda en god grunn til å ikke gå tilbake til Windows!

Mulig. Jeg har heller ikke opplevd reklame når jeg kjører Spotify under Wine, men jeg har ikke tenkt over det før nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God kveld folks =)

Var ute og kjørte en liten tur i sted og hadde det ikke vært for at dama skal på jobb i morgen, så hadde vi tatt en spontantur til Trondhiem. Koselig med slike turer. Men men. Fikk nå i alle fall sett ferdig S1 av Dexter og begynt på S2 i dag. For en spennende serie da gett =D

ja det er alltid koselig med lange turer med kjæresten ^^

Lenke til kommentar
Sært. Har aldri hørt en eneste reklamesnutt, jeg. Kan det være Wine som gjør det? I så fall har jeg fått enda en god grunn til å ikke gå tilbake til Windows!

Mulig. Jeg har heller ikke opplevd reklame når jeg kjører Spotify under Wine, men jeg har ikke tenkt over det før nå.

For å gå mer inn på linux:

Synes du det er en litt bratt læringskurve opp mot Windows?

Lenke til kommentar
God kveld folks =)

Var ute og kjørte en liten tur i sted og hadde det ikke vært for at dama skal på jobb i morgen, så hadde vi tatt en spontantur til Trondhiem. Koselig med slike turer. Men men. Fikk nå i alle fall sett ferdig S1 av Dexter og begynt på S2 i dag. For en spennende serie da gett =D

ja det er alltid koselig med lange turer med kjæresten ^^

enig der :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom du ikke forventer at det skal være akkurat som windows, så er ikke læringskurven så bratt ;)

Det kommer også an på distro. Det er ikke rart at Ubuntu har blitt såpass populært, men anbefaler også å prøve OpenSuse.

edit: Jepp. Vi satser på at vi får et lignende innfall når ingen av oss har jobb de nærmeste to dagene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
syntes du ikke det er koselig å ha meg hos dere da ? hihi ^^

Tja, du rydder jo...så kan jo si at du gjør det hyggelig ihvertfall :shrug:

ta deg er tur med vannpippa du så blir du kansje hyggelig igjen, for en liten stunt i hvertfall xD

Lenke til kommentar

ta deg er tur med vannpippa du så blir du kansje hyggelig igjen, for en liten stunt i hvertfall xD

major skriveleif!

Lenke til kommentar

major skriveleif!

sorry da xD jeg gidder jo ikke se over når jeg bare skriver fort for å bli ferdig :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det som egentlig er største greia med Linux handler om å ville lære seg det, og ikke forvente at alt skal fungere helt likt som Windows.

Lenke til kommentar
For å gå mer inn på linux:

Synes du det er en litt bratt læringskurve opp mot Windows?

Nei, jeg vil ikke påstå det. Jeg hadde litt startproblemer, men hovedsakling fordi det er vanskelig å ikke tenke på "windowsmåten". Men så har jeg bare leika med Ubuntu, og det er vel ikke den mest avanserte linuxdistroen. Jeg har ikke støtt på noe jeg ikke har finni ut av via google, forumet eller venner med mer erfaring ennå, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...