Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Meh.. Dama er hos ei venninne, og glemte selvfølgelig mobilen hjemme, og den eneste kompisen min i mils omkrets "orker" ikke å gå ut. Dette blir en morsom kveld. Hehe, mye det samme her Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du har i det minste en casemod å kose deg med. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hehe, driver ikke med det på natta. Litt bråk med dremel osv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 mhm, men ikke så mye at man blir solbrent Det skal ikke så mye til i denna sola, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hehe, driver ikke med det på natta. Litt bråk med dremel osv Natta? Kvelden har jo såvidt begynt. Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 mhm, men ikke så mye at man blir solbrent Det skal ikke så mye til i denna sola, skal jeg si deg. nei det har du rett i :O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjeder meg og er svett! Dog, jeg blir ikke solbrent lengere oO Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjeder meg og er svett! Dog, jeg blir ikke solbrent lengere oO samme her kjedelig å dra hjem :/ bra du ikke blir solbrendt lenger da ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjeder meg og er svett! Dog, jeg blir ikke solbrent lengere oO samme her kjedelig å dra hjem :/ bra du ikke blir solbrendt lenger da ^^ Bare å dra til oss imorgen, nok å rydde der så Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det bare her Jonathan from Spotify har en tendens til å gjenta segselv to ganger? Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjeder meg og er svett! Dog, jeg blir ikke solbrent lengere oO samme her kjedelig å dra hjem :/ bra du ikke blir solbrendt lenger da ^^ Bare å dra til oss imorgen, nok å rydde der så syntes du ikke det er koselig å ha meg hos dere da ? hihi ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det bare her Jonathan from Spotify har en tendens til å gjenta segselv to ganger? Er så glad jeg slipper ham Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Unødvendig at den skal gå to ganger etter hverandre. Kunne vel peisa inn noe anna reklame, og tjent enda litt penger.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tviler at det er intensjonelt at den går to ganger på rad. Men irriterende, ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Er det bare her Jonathan from Spotify har en tendens til å gjenta segselv to ganger? Nope, Eirik. Skjer her også. Endret 4. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Sært. Har aldri hørt en eneste reklamesnutt, jeg. Kan det være Wine som gjør det? I så fall har jeg fått enda en god grunn til å ikke gå tilbake til Windows! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I starten hadde jeg aldri noe reklame. Fikk vel min invitasjon høsten 2008 tror jeg det var, og først ut på vårparten begynte reklamen. Så det varierer tydeligvis litt. Mulig det også er avhengig av fra hvem og hvordan du fikk invitasjonen. Men jeg klager ikke. Tåler litt reklame når man får masse gratis musikk. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg bare logger ut og inn igjen når reklamen kommer. Kan jo være det kommer tre på rad, man vet aldri. Det tar 2-6 sek å logge ut og inn igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God kveld folks =) Var ute og kjørte en liten tur i sted og hadde det ikke vært for at dama skal på jobb i morgen, så hadde vi tatt en spontantur til Trondhiem. Koselig med slike turer. Men men. Fikk nå i alle fall sett ferdig S1 av Dexter og begynt på S2 i dag. For en spennende serie da gett =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg