Snorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Beat you to it, I did. *Humrer* Noen år med tysk på ungdomskole og videregående har hvertfall lært meg noe. ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 holder kafeen på å dø? Oo Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ser slik ut.. DDE incoming soon for min del! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 holder kafeen på å dø? Oo Sommer, mann! Sommer... Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 holder kafeen på å dø? Oo Sommer, mann! Sommer... ja sikkert ikke mange som er på forumet når det er herlig sommer og bade vær ute ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem bryr seg om å bade når man kan sitte inne å bli blek, mens man surfer diskusjon.no? Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 å dra fra noen flotte dager med kjæresten for å sitte barnevakt i stekende varme for søstra mi er det siste jeg hadde ønska meg i sommer xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 så sant så sant! heller bleik og fin, enn rød og sviende Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem bryr seg om å bade når man kan sitte inne å bli blek, mens man surfer diskusjon.no? å dra ut å bade og finne på noe med venner er jo mye bedre en å sitte 24-7 på dataen, det kan mn gjøre noe som helst Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem bryr seg om å bade når man kan sitte inne å bli blek, mens man surfer diskusjon.no? å dra ut å bade og finne på noe med venner er jo mye bedre en å sitte 24-7 på dataen, det kan mn gjøre noe som helst mhm, men ikke så mye at man blir solbrent Lenke til kommentar
mathos Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Superman går på tv3 nå. Hvordan kan den få en rating på 7.3/10? Største drittet jeg har sett! Måtte bytte kanal før jeg gnagde av meg armen. EDIT: rating på IMDB Endret 4. juli 2009 av mathos Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem bryr seg om å bade når man kan sitte inne å bli blek, mens man surfer diskusjon.no? å dra ut å bade og finne på noe med venner er jo mye bedre en å sitte 24-7 på dataen, det kan mn gjøre noe som helst mhm, men ikke så mye at man blir solbrent ja men det er jo bare å bruke solkrem det vettu Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Solkrem? Aldri! Hva gjør folk ikveld da? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da ser det ut som om jeg endelig har fått maskinen stabil Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 MSI CoreCenter Dual er noe av det værste makkverket av justerings/overvåkningsprogramm jeg har vært borti. Det lagger, og interfacen er ubrukelig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da driter du i å bruke det vet du Asus har vel noe lignende.. Crap Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Meh.. Dama er hos ei venninne, og glemte selvfølgelig mobilen hjemme, og den eneste kompisen min i mils omkrets "orker" ikke å gå ut. Dette blir en morsom kveld. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fant netopp en flaske med tonic water i kjøleskapet, også har jeg en uåpnet flaske gin. Ser ut til at dette kan bli en bra kveld! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Altså. Det låser en kjerne på 100% cpubruk. Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg