Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Shikaru: samordna opptak kan faktisk frigi resultater tidligere om de er ferdig med beregningene før fristen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! Digggg! Kan jeg vel, er hjemme om en ukes tid. Vet ikke helt hva som skjer etter det, men mer bading blir det nok. Nei, jeg burde vel spise litt frokost. Orker nesten ikke gjoere noe som helst, det er saa sykt varmt her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! Vestfossen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! Vestfossen? Eller Hof/Eidsfoss? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 æææ! bare 3 dager til nye monkey island kommer ut! ja også er det 16 og 26 dager til jeg finner ut hvilken skole jeg kommer inn på :o Jeg fikk svar i går. Deilig å vite at jeg faktisk har noe å gjøre før jeg flytter til ei gudsforlatt bygd. nice. hvor kom du inn? jeg har allerede kommi inn på NKF i oslo, men det er backup planen min så jeg ikke drifter helt meningsløst i et år + -. dessuten kan jeg ta fri bachelor der Shikaru: samordna opptak kan faktisk frigi resultater tidligere om de er ferdig med beregningene før fristen. sant? hmm. sier dem i fra da, eller må jeg bare inn å sjekke? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Verdens beste dag, begynner med sex, midtdelen er sex og nå er det drikking og røyking før vi stikker på byn for å få mer sex! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Digggg! Kan jeg vel, er hjemme om en ukes tid. Vet ikke helt hva som skjer etter det, men mer bading blir det nok. Nei, jeg burde vel spise litt frokost. Orker nesten ikke gjoere noe som helst, det er saa sykt varmt her. Er ikke kaldt her hjemme heller Vestfossen? Hepp. Shikaru: IKT-servicefag på Kongsberg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tøft, du er ikke så langt unna byen da men vestfossen er ikke det første stedet jeg vil flytte ^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Shikaru: logg deg inn å sjekk. De sier ifra, men det kan hende din søknad er behandlet lenge før de sier ifra. Husk også at om du er kjapp med å få vite og godta resultatene så kan du gå gjennom lånekassen tidlig og få stipend/lån fort. Noe som kan være snedig om man ikke har så mye å gå på når semesteret starter (F.eks jeg, lånte bort mye penger til mor, og nå må jeg få første utbetaling fra lånekassen i august for å klare husleien.) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tøft, du er ikke så langt unna byen da men vestfossen er ikke det første stedet jeg vil flytte ^^ Vel, ikke jeg heller, men nå var det det som var mest praktisk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tøft, du er ikke så langt unna byen da men vestfossen er ikke det første stedet jeg vil flytte ^^ Vel, ikke jeg heller, men nå var det det som var mest praktisk. kunne vært mye verre billigere å bo der enn Kongsberg er det vel også mener jeg ^^ du er hvertfall velkommen til midtfylket Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, samt at det har jeg mulighet til å låne leilighet av bestefaren min. Heh, tror det holder med søndre Buskerud, jeg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva betyr "Heut' Ist Mein Tag"? Het er min dag kansje? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bursdagsmaten som fortæres alene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kan vel kanskje tyde på det siden det er lørdag og ingen egentlig er her. Venter på pizzaen skal bli ferdig, jeg tror den blir fantastisk drit. Får se. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 har du bursdag i dag? i såfall så grattis! Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva med; dette er bursdagsmaten min som jeg fortærer alene... Yay me! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva betyr "Heut' Ist Mein Tag"? Het er min dag kansje? Heut' er sannsynligvis en forkortelse for Heute. Heute betyr "i dag". Altså vil tittelen bli, "Idag er min dag" på norsk. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Takk for gratulasjoner. Og forresten, "Heut'" er sikkert en forenkling av heute, som betyr 'i dag', altså "I dag er min dag" eller noe sånt. EDIT: Jaså Snorre... Playing it dirty, eh. Endret 4. juli 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg