Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! :new_woot:

Digggg! Kan jeg vel, er hjemme om en ukes tid. Vet ikke helt hva som skjer etter det, men mer bading blir det nok. :cool:

Nei, jeg burde vel spise litt frokost. Orker nesten ikke gjoere noe som helst, det er saa sykt varmt her.

Lenke til kommentar
Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. :wee:

Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! :new_woot:

Vestfossen?

Eller Hof/Eidsfoss? :p

Lenke til kommentar
æææ! bare 3 dager til nye monkey island kommer ut! :D

ja også er det 16 og 26 dager til jeg finner ut hvilken skole jeg kommer inn på :( :o

Jeg fikk svar i går. Deilig å vite at jeg faktisk har noe å gjøre før jeg flytter til ei gudsforlatt bygd.

nice. hvor kom du inn? jeg har allerede kommi inn på NKF i oslo, men det er backup planen min så jeg ikke drifter helt meningsløst i et år + -. dessuten kan jeg ta fri bachelor der :)

Shikaru: samordna opptak kan faktisk frigi resultater tidligere om de er ferdig med beregningene før fristen.

sant? hmm. sier dem i fra da, eller må jeg bare inn å sjekke?

Lenke til kommentar
Digggg! Kan jeg vel, er hjemme om en ukes tid. Vet ikke helt hva som skjer etter det, men mer bading blir det nok. :cool:

Nei, jeg burde vel spise litt frokost. Orker nesten ikke gjoere noe som helst, det er saa sykt varmt her.

:wee: Er ikke kaldt her hjemme heller :p

Vestfossen?

Hepp.

Shikaru: IKT-servicefag på Kongsberg.

Lenke til kommentar

Shikaru: logg deg inn å sjekk. De sier ifra, men det kan hende din søknad er behandlet lenge før de sier ifra.

Husk også at om du er kjapp med å få vite og godta resultatene så kan du gå gjennom lånekassen tidlig og få stipend/lån fort. Noe som kan være snedig om man ikke har så mye å gå på når semesteret starter (F.eks jeg, lånte bort mye penger til mor, og nå må jeg få første utbetaling fra lånekassen i august for å klare husleien.)

Lenke til kommentar

Takk for gratulasjoner.

Og forresten, "Heut'" er sikkert en forenkling av heute, som betyr 'i dag', altså "I dag er min dag" eller noe sånt.

EDIT: Jaså Snorre... Playing it dirty, eh.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...