Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ringnes smaker horribelt. EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium. Endret 4. juli 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) @smurf Derfor tar du med deg litt blankt og blander etter humør Endret 4. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du boikotter Ringnes da, så kanskje ikke så rart? Ringnes er jo ikke supergodt uansett. EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium. Prøvd Aass classic? Ih. Jeg er infisert av en haug med parasitter :---( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Yeah, Hansa er ok. Likte godt Hansa Chill faktisk. Har alltid blankt å drikke og blande med. Alltid en drink klar om jeg sku føle for det http://www.kjendis.no/2009/07/04/kjendis/f...kenhet/7050989/ Dog, jeg føler for at jeg sku ha vært på Roskilde. Ikke bare for nakenløpet, men for at mange av venna mine er der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium. Prøvd Aass classic? Hmm, må prøves. Får tak i det på alle butikker med et godt ølutvalg regner jeg med? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm, må prøves. Får tak i det på alle butikker med et godt ølutvalg regner jeg med? Absolutt! Aass er generelt gode på øl. Norges eldste og beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg irriterer meg over at jeg ikke finner det mjødet jeg foretrekker på polet lenger. Står i listene deres, men er umulig å oppdrive Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er vel bare spørre om de kan bestille det til deg? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er vel bare spørre om de kan bestille det til deg? Det er da altfor enkelt, jeg foreslår at han oppsøker alt av vinmonopol i hele landsdelen først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er vel bare spørre om de kan bestille det til deg? Da må jeg jo snakke med de :| Jeg prøver å unngå å prate generelt så lenge det kan unngås. Bare se ned / bort og drikke min sprit i fred. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Finn.no er genialt. For 245 kr har jeg nå fått meg 4 pensumbøker, skal hente 3 av dem i morgen. På dette har jeg spart 848 kr (om jeg regner billigste alternativ for på nett i andre bokhandlere som selger nytt). I tillegg til det, skal vi hente et tv-bord og cd/dvd-hylle gratis på torsdag. Joho! :!: Endret 4. juli 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 nå er jeg litt småsinna på forsvars brukt, bestillte for 1 uke siden og de har enda ikke sendt pakka de holder til i Norge, det burde ikkke ta en UKE å sende en pakke! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Pensumbøker er dyrt Heldigvis kan jeg bruke samme bøker i flere fag, fysikkboken holder vel til omtrent alle fysikkfagene jeg skal ha etterhvert, og med 90-ish studiepoeng i fysikk så er det endel. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva studerer du da? Skal begynne på engelsk bachelor. Pensumbøker er dyrt Heldigvis kan jeg bruke samme bøker i flere fag, fysikkboken holder vel til omtrent alle fysikkfagene jeg skal ha etterhvert, og med 90-ish studiepoeng i fysikk så er det endel. Ja, jeg vet, så jeg prøvde å lære fra tidligere år. Har en del fra før heldigvis, siden jeg har tatt engelsk som en del av allmennlærerutdanningen. I tillegg har kjæresten min en del bøker for exphil, så ikke alt jeg må kjøpe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 æææ! bare 3 dager til nye monkey island kommer ut! ja også er det 16 og 26 dager til jeg finner ut hvilken skole jeg kommer inn på :o Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fant ut skoler. Men det står bare apporved på en og resten står det:Uaktuelt pga tilbud høyere ønske. Tar ikke helt den der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 æææ! bare 3 dager til nye monkey island kommer ut! ja også er det 16 og 26 dager til jeg finner ut hvilken skole jeg kommer inn på :o Jeg fikk svar i går. Deilig å vite at jeg faktisk har noe å gjøre før jeg flytter til ei gudsforlatt bygd. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg fikk svar i går. Deilig å vite at jeg faktisk har noe å gjøre før jeg flytter til ei gudsforlatt bygd. Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg