Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Ringnes smaker horribelt.

EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du boikotter Ringnes da, så kanskje ikke så rart?

Ringnes er jo ikke supergodt uansett.

EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium.

Prøvd Aass classic? :love:

Ih. Jeg er infisert av en haug med parasitter :---(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Prøvd Aass classic? :love:

Hmm, må prøves.

Får tak i det på alle butikker med et godt ølutvalg regner jeg med?

Lenke til kommentar

Finn.no er genialt. For 245 kr har jeg nå fått meg 4 pensumbøker, skal hente 3 av dem i morgen. På dette har jeg spart 848 kr (om jeg regner billigste alternativ for på nett i andre bokhandlere som selger nytt). I tillegg til det, skal vi hente et tv-bord og cd/dvd-hylle gratis på torsdag. Joho! :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Hva studerer du da?

Skal begynne på engelsk bachelor.

Pensumbøker er dyrt :(

Heldigvis kan jeg bruke samme bøker i flere fag, fysikkboken holder vel til omtrent alle fysikkfagene jeg skal ha etterhvert, og med 90-ish studiepoeng i fysikk så er det endel.

Ja, jeg vet, så jeg prøvde å lære fra tidligere år. Har en del fra før heldigvis, siden jeg har tatt engelsk som en del av allmennlærerutdanningen. I tillegg har kjæresten min en del bøker for exphil, så ikke alt jeg må kjøpe.

Lenke til kommentar
Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. :wee:

Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...