Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen^^ Hvordan har vi det?

Nå har jeg sett hele sesong 1 og 2 av Greys anatomi :love:

Vi har det fint. Vi har fått besøk av en mexicaner som heter Jose Cuervo Clasico

Og du har bare å se mere av grays. Det blir bare enda bedre :)

Lenke til kommentar
kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann

Hadde du fulgt med i naturfagen kunne sikkert læreren gitt deg forklaringer på både det ene og det andre.

When a man and a woman/a man and a man/a woman and a woman/a man and a donkey/a man, a donkey and two teenage girls love each other very much (...)
Lenke til kommentar
Jeg har det fint, selvom tanken om å stå opp tidlig og gå på skolen surrer rundt i bakhuet. Hvordan står det til med deg?

Ditto :roll:

Vi har det fint. Vi har fått besøk av en mexicaner som heter Jose Cuervo Clasico

Og du har bare å se mere av grays. Det blir bare enda bedre :)

Gleder meg :) En mexicaner i vårt lille samfunn? Jasså.. Hvordan er han da?

Oh the drama :roll:

You know you like it ;)

Lenke til kommentar
kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann

Jeg ser, og lurer på hvordan du utifra dine små observasjoner (det man kan se med det blotte øye) kan trekke konklusjon som taler for en høyere eksistens.

"Ting faller ikke mot bakken pga tiltrekning, det faller fordi en høyere eksistens vil at det skal falle" :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...