Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fisherman er så nasty når du drikker for mye av det. F.eks. shotter ei helflaske av den sterke varianten på en halvtime. Danielzu kan sikkert skrive under på det. He he.

Den grønne utgaven er enda verre. Eww. Jeg har shotta for mye av den.

 

Jäger er bare nasty. En liter på 5-10 minutter gjorde at jeg ikke liker det lenger. Samme gjelder Sambucca :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fisherman er så nasty når du drikker for mye av det. F.eks. shotter ei helflaske av den sterke varianten på en halvtime. Danielzu kan sikkert skrive under på det. He he.

Den grønne utgaven er enda verre. Eww. Jeg har shotta for mye av den.

Jäger er bare nasty. En liter på 5-10 minutter gjorde at jeg ikke liker det lenger. Samme gjelder Sambucca :p

Finnes det en grønn en? Den jeg fikk i meg var nå svart...

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gud så vondt det gjør i ryggen. Jeg må seriøst skaffe meg bedre sko enn sneakersene mine.

 

Rulleskøyter :w00t:

He he. Nei. Jeg har hatt to par opp gjennom livet. Det har endt i så mye knall og fall og smerte at jeg tror ikke jeg kjøper et tredje par.

 

haha. og prøve ny hostesaft nå. den jeg hadde før smakte så usannsynlig vondt :p

også trenger jeg frokost :o

Cosylan eller Naralex/Naraplex/Napralex/noe lignende?

 

Fisherman er så nasty når du drikker for mye av det. F.eks. shotter ei helflaske av den sterke varianten på en halvtime. Danielzu kan sikkert skrive under på det. He he.

Den grønne utgaven er enda verre. Eww. Jeg har shotta for mye av den.

Jäger er bare nasty. En liter på 5-10 minutter gjorde at jeg ikke liker det lenger. Samme gjelder Sambucca :p

Finnes det en grønn en? Den jeg fikk i meg var nå svart...

Yeah. Ny av året.

Drakk du den svake eller den sterke da?

Lenke til kommentar

Stabilitetstesting er noe herk. Klarer jeg å få bukt med problemet tar det timesvis før jeg vet om den faktisk er stabil, ellers må det til masse rebooter og styr.

 

Ser ut som om jeg har en minnebrikke som ikke henger helt med på 800mhz. Har redusert hastigheten, og da klarer det nye hovedkortet å drive de stabilt(virker det som.)

Lenke til kommentar

@smurf.

Ja, men det har noe med at jeg ikke helt uten videre får tak i slike varer og heller ikke har interesse av å spy fordi jeg tyller i meg halsdrepende innhold ;)

Men å prøve seg rolig frem er nå greit mener nå jeg.

 

Madammen hviler og jeg kjeder meg litt.

Hils :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
@smurf.

Ja, men det har noe med at jeg ikke helt uten videre får tak i slike varer og heller ikke har interesse av å spy fordi jeg tyller i meg halsdrepende innhold ;)

Men å prøve seg rolig frem er nå greit mener nå jeg.

Start med det sterkeste i ung alder, og jobb deg ned til ca 40% når du er konfirmert og hold deg der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Sprit og brennevin har jeg egentlig aldri hatt helt sansen for, jeg holder meg til øl. Bare synd god øl skal være så forbanna dyrt.

 

Ta feks. Rochefort 10, i overkant av 200,- per liter, ikke akkurat budsjettvennlig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...