tsghost Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er bare glad for at jeg ikke har såpass god råd til impulskjøp jeg da. Selv om jeg bydde på et kamera på ebay akkurat nå Har egentlig ikke det jeg heller.. Eller.. Bor hjemme hos mor, ingen utgifter, nettopp mottatt feriepenger + skattepenger.. Du var absolutt rett, mr. Lem. Jeg skal i bursdag, så det er no go dessverre. Dra med dama! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er i familiebursdag, og vi har full bil, så no go. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I'm scared So afraid to show I care Will he think me weak If I tremble when I speak Oooh - what if There's another one he's thinking of Maybe he's in love I'd feel like a fool Life can be so cruel I don't know what to do I've been there With my heart out in my hand But what you must understand You can't let the chance To love him pass you by Tell him Tell him that the sun and moon Rise in his eyes Reach out to him And whisper Tender words so soft and sweet I'll hold him close to feel his heart beat Love will be the gift you give yourself Touuuuch hiiiim! with the tenderness you feeel insidiiide! I feeel it! you're love can't be denied the truth will set you free, you'll have what's ,meant to beee, hold in time you'll seeeee...Oooooh one love, and show him of that much that can be sure... hold him close to you... I don't think I can endure, if I let him walk away, when I have so much to saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeell hiiiiiiiiiiim, tell him that the sun and moon rise in his eyes, reach out to hiiim! And whiiiiiiisper, tender words so soft and sweet!!! Hold him close to feel his heartbeat, love will be the gift you give yourseeeeelf! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har det så vondt akkurat nå. Helvete ta solbrenthet, sandlopper og myggestikk. Spesielt de to første. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Føler med deg. Jeg har holdt meg unna sola de siste dagene, blir ikke noe særlig brun, så ser lite vits i å ligge å sole meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har ikke sola meg, jeg har bare bada. Med 34 grader i lufta og 24 i vannet, klarer jeg ikke holde meg unna. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det å vente på at pakker skal komme er kjipt. Sitter her og trykker f5 på pakkesporingen. Vet at den allerede er på det lokale postkontoret. Vet at det kan ta alt fra et kvarter til to timer før de scanner den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 du om det hehe håper du får pakka de snart. jeg har hosta så mye i natt at jeg ikke har sovi mer enn et par timer. "jippi" blir ikke med på hytta da :/ ikke at jeg er så ofte på hytta at det gjør noe, men skulle gjerne fått malt litt der så jeg får litt småpenger å drive med. god morgen btw. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det å vente på at pakker skal komme er kjipt. Sitter her og trykker f5 på pakkesporingen. Vet at den allerede er på det lokale postkontoret. Vet at det kan ta alt fra et kvarter til to timer før de scanner den. Ha deg bort der og si du skal ha den NÅ! Om de ikke har sortert dem kan du be dem ringe deg når alt er sortert.. I og med at dette er posta 2,5t etter din post, har du fått HK-et ditt nå? god morgen btw. God Morgen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gud så vondt det gjør i ryggen. Jeg må seriøst skaffe meg bedre sko enn sneakersene mine. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gud så vondt det gjør i ryggen. Jeg må seriøst skaffe meg bedre sko enn sneakersene mine. Rulleskøyter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God morgen folkens.... Dere skal bedrive dagen med idag da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Stod opp tidlig idag! Bare surfet og kost meg. Enn du? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Stod opp tidlig idag! Bare surfet og kost meg. Enn du? Kan hende jeg tar meg en tur ut og bader... Xbox frister litt, har kun NRK så kan ikke se Tour de France idag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 haha. og prøve ny hostesaft nå. den jeg hadde før smakte så usannsynlig vondt også trenger jeg frokost :o Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bare en hostesaft som smaker godt. Jägermeister Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bare en hostesaft som smaker godt. Jägermeister Prøvde noe brennevin som smakte Fischerman's Friend. Den var goo Jagermeister smaker kattepiss. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bare en hostesaft som smaker godt. Jägermeister Prøvde noe brennevin som smakte Fischerman's Friend. Den var goo Jagermeister smaker kattepiss. BIIIIP, wrong answer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg