Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 TTFN, Som betyr? Ta ta for now =D Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Gjør som jeg ville ha gjort dersom jeg ikke hadde vært på jobb, Sjur. Legg deg og sove. Watcha workin' wit' bro'? Som på "ikke-homiesk" betyr: Hva er det du jobber med... Endret 4. juli 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gjør som jeg ville ha gjort dersom jeg ikke hadde vært på jobb, Sjur. Legg deg og sove. Yeah, bare flørte litt med småripsa ;D Tranny Tits Frauolainen Now! Gief! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er ikke trøtt. Hva gjør jeg? Setter på film. Fransk romantisk drama fra 1961, i svarthvitt. L'année dernière à Marienbad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Watcha workin' wit' bro'? Deltidsvakt på drosjesentralen enkelte helger. Gode penger =) Men til opplysning, så er det ikke vår feil dersom dere ikke får bilen til "riktig tid". Vi fungerer bare som mellomledd som tar imot og sender ut turer. Vi påtvinger ingen biler turen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hjelp. Repetisjon + svarthvitt + bedagelig fransk fortellerstemme + undertekster. Blir nesten litt klaustrofobisk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Watcha workin' wit' bro'? Deltidsvakt på drosjesentralen enkelte helger. Gode penger =) Men til opplysning, så er det ikke vår feil dersom dere ikke får bilen til "riktig tid". Vi fungerer bare som mellomledd som tar imot og sender ut turer. Vi påtvinger ingen biler turen. Aahaa! Må si at det ikke akkurat hörtes ut som den aller mest spennende jobben i verden:P Men nå var det natta for min del Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nye albumet til Killswitch Engage sparker rumpe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Nesja. Greit nok for å få spedd på lønna. Så nå sitter jeg og ser på kameraer og objektiver på ebay Har forelsket meg i Olympus Trip 35 serru Endret 4. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 også var det bare meg igjen... kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Neida. Nå er jeg også her.... men nå er du borte Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm.. Klokka er fem over fire, jeg er langt ifra trøtt, og kjeder meg.. What to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg surfer ebay og play.com for å få tia til å gå Endret 4. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Surfer jeg play.com nå, blir jeg mest sannsynlig blakk av impulskjøp jeg kommer til å angre på, som jeg deretter kommer til å være glad for at jeg gjorde når pakkene lander i postkassa.. Vurderer å spille guitar hero, men da vekker jeg vel de sovende Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 ulrikke sier (04:25): jeg tror jeg har planer om å drikke meg sørpings imorgen, jeg. Håks sier (04:26): Hos hvem da og med hvem? ulrikke sier (04:26): i hvert fall hvis du skal bort. Er det ikke det enhver kjæreste vil høre? :o Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kanskje det er sånn "Værsåsnill å bli hjemme med meg? (((((" hvis du har planer om å dra bort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er bare glad for at jeg ikke har såpass god råd til impulskjøp jeg da. Selv om jeg bydde på et kamera på ebay akkurat nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du var absolutt rett, mr. Lem. Jeg skal i bursdag, så det er no go dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg