KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er artig å være full, og det tror jeg alle er enig i. Men jeg drikker ikke kun for å være full. Jeg drikker for å bli i godt humør, senke grensene osv. Men jeg drikker ikke hva som helst. Dvs, øl. Drikker stort sett det meste ellers. Vin er en ting i grenseland, samme er champis, men av åpenbare grunner (egentlig alt som er gjæret er ekkelt for mine smaksløker). Faen jeg skriver bra selv om jeg så vidt ser hva som står på min fantastisk fine 46" bravia skjerm (skryte skryte). Og jeg sier det igjen; Sommer er faen bråtebøtte meg fantastisk og jeg elsker hver bidige sekund! Skal ta Ålesund med storm og vestavind til uken. INGEN bitches er trygg! Ohyeah, jeg er tøff når jeg er full. faen ass! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Burde vært kriminelt å være så søt som hun franske dama jeg nettopp har flytta inn med og traff på nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Franske fruer er som oftes søte i min erfaring. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 heh...værgudene tar litt av i Oslo nå...lyn, torden og nedbør som nesten kan måles i Richters skala ispedd noe hagl. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 i Bergen? *blink blink* Langt derifra hun snakker litt norsk og litt engelsk, og får ikke blitt noe søtere tror jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 heh...værgudene tar litt av i Oslo nå...lyn, torden og nedbør som nesten kan måles i Richters skala ispedd noe hagl. Det var NYDELIG! har jo vært så tett i hele forbanna dag! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 heh...værgudene tar litt av i Oslo nå...lyn, torden og nedbør som nesten kan måles i Richters skala ispedd noe hagl. Håper det tar turn innom Drammen, høres iallefall sånn ut. Skulle tro Tyskland var på ferde igjen et par kilometer unna meg nå, smeller som bare faen. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jah, men hvor bor du? Du må nok til Ås i Akershus for å treffe denne dama. Men det gjør du på eget ansvar, jeg liker ikke konkurranse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 jess da, digg at det kom litt regn her ja. så dauer ikke alt som er av planteliv alikavell. og jeg holdt på å hoste opp en lunge eller to i sta. ugh brekninghoste er ikke gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hey folks. Da er jeg vel stasjonert på jobb og angrer på at jeg så nest siste episode av Dexter S.1 Faen jeg vurderte seriøst å komme en time for seint på jobb for å få sett siste altså. Men holder spenninga oppe til i morgen Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Enig der Egilanso.. Dexter er ALTFOR bra serie.. Blir bare sittende og MÅ se neste episode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kun én serie jeg har fått til å se såpass mange episoder på tidligere, er Heroes. Men virker som om klimakset blir vesentlig bedre her. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du må nok til Ås i Akershus for å treffe denne dama. Men det gjør du på eget ansvar, jeg liker ikke konkurranse. Ja me n jeg knuser jo all konkurrasner., bare spoør... egh... eh... alle?... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som kan komme med forslag til hvilken film jeg kan se i dag? Helst komedie. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Yes Man, Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit, Ghost Town, Thank You For Smoking. Den siste anbefales varmest. Nei. Er kjipt å ta feil, ja.. Det er det. Heldigvis gjorde jeg ikke det. Endret 3. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som kan komme med forslag til hvilken film jeg kan se i dag? Helst komedie. Napoleon Dynamite og A Night at The Roxburry, i tillegg til Wallace and Grommit som Gapwick anbefalte. Eneste av de filmene jeg har sett så Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha Napoleon Dynamite er konge Freddy got fingered er jo også passe sprø film du kan se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg