Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er artig å være full, og det tror jeg alle er enig i.

Men jeg drikker ikke kun for å være full. Jeg drikker for å bli i godt humør, senke grensene osv. Men jeg drikker ikke hva som helst. Dvs, øl. Drikker stort sett det meste ellers. Vin er en ting i grenseland, samme er champis, men av åpenbare grunner (egentlig alt som er gjæret er ekkelt for mine smaksløker). Faen jeg skriver bra selv om jeg så vidt ser hva som står på min fantastisk fine 46" bravia skjerm (skryte skryte).

 

Og jeg sier det igjen; Sommer er faen bråtebøtte meg fantastisk og jeg elsker hver bidige sekund!

Skal ta Ålesund med storm og vestavind til uken. INGEN bitches er trygg!

 

Ohyeah, jeg er tøff når jeg er full. faen ass!

Lenke til kommentar
heh...værgudene tar litt av i Oslo nå...lyn, torden og nedbør som nesten kan måles i Richters skala ispedd noe hagl.

Håper det tar turn innom Drammen, høres iallefall sånn ut. Skulle tro Tyskland var på ferde igjen et par kilometer unna meg nå, smeller som bare faen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hey folks. Da er jeg vel stasjonert på jobb og angrer på at jeg så nest siste episode av Dexter S.1 Faen jeg vurderte seriøst å komme en time for seint på jobb for å få sett siste altså. Men holder spenninga oppe til i morgen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kun én serie jeg har fått til å se såpass mange episoder på tidligere, er Heroes. Men virker som om klimakset blir vesentlig bedre her. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Noen som kan komme med forslag til hvilken film jeg kan se i dag? Helst komedie.

 

Napoleon Dynamite og A Night at The Roxburry, i tillegg til Wallace and Grommit som Gapwick anbefalte. Eneste av de filmene jeg har sett så :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...