Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Øl>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>rusbrus+cider

Lenke til kommentar
Så langt er det nesten bare vanlig tuborg jeg ikke har likt av øl. Har holdt meg unna de fleste billigtyper, men alikevel, både lyst og svart øl faller i smak.

 

Har litt lyst til å prøve hjemmebrygging. Noen her som driver med det?

Brygg vin, du får 23 liter med rundt 30% når du kjøpoer kitt fra europris, is nice.

 

ikke helt sikker på alkoholprosenten, men du smakern alkoholen godt og kjenner det fort :)

Endret av BigBlackUndy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så langt er det nesten bare vanlig tuborg jeg ikke har likt av øl. Har holdt meg unna de fleste billigtyper, men alikevel, både lyst og svart øl faller i smak.

 

Har litt lyst til å prøve hjemmebrygging. Noen her som driver med det?

Brygg vin, du får 23 liter med rundt 30% når du kjøpoer kitt fra europris, is nice.

 

ikke helt sikker på alkoholprosenten, men du smakern alkoholen godt og kjenner det fort :)

Kompis av meg gjorde dette, ble ikke så værst. Tjente seg noen grunker også.

(jeg fikk gratis)

Lenke til kommentar

Vin frister ikke. Tror de fleste jallakit gir dårlige resultater om man bryr seg om mer enn alkoholinnhold.

 

Hadde jeg vært ute etter billig fyll så er det jo ikke værre enn å finne noen lokalt her som brenner heimert. Trenger ikke dra langt for å finne det, her ute på bygda i nordtrøndelag :p

Lenke til kommentar

Er jeg tenåring eller alkis da? :p

Dog, jeg syns det meste av alkohol jeg drikker smaker godt. Det være seg forskjellige vintyper, mørkt øl eller drinker. Søt og kvalm likør går ned på høykant. Spesielt hjemmelagd med 96% i (ikke hb, legesprit). Nam :D

Drikker når som helst, uansett hva som skjer, eller ikke skjer. Ingenting som alkoholfor å fordrive tid :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...