Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Juice kan jo være herlig. Smirnoff er jo grei nok, men det føles så bortkastet når man kan få noe bedre, billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Øl>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>rusbrus+cider Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Øl er knall. Må fikse kjølerommet mitt igjen og kjøpe noen kasser så jeg har. Veldig praktisk å ha tilgjengelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vel, jeg er tydeligvis en av de få som fortsatt ikke har klart å funnet øl som smaker godt. Er ikke min feil. Ice derimot smaker himmelsk! Spotify premium er i boks, nå blir det paharthey! Absolutt alle er velkomne! Bergen, PM! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så langt er det nesten bare vanlig tuborg jeg ikke har likt av øl. Har holdt meg unna de fleste billigtyper, men alikevel, både lyst og svart øl faller i smak. Har litt lyst til å prøve hjemmebrygging. Noen her som driver med det? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Spotify premium er i boks, nå blir det paharthey! Absolutt alle er velkomne! Bergen, PM! Smud! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Så langt er det nesten bare vanlig tuborg jeg ikke har likt av øl. Har holdt meg unna de fleste billigtyper, men alikevel, både lyst og svart øl faller i smak. Har litt lyst til å prøve hjemmebrygging. Noen her som driver med det? Brygg vin, du får 23 liter med rundt 30% når du kjøpoer kitt fra europris, is nice. ikke helt sikker på alkoholprosenten, men du smakern alkoholen godt og kjenner det fort Endret 3. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så langt er det nesten bare vanlig tuborg jeg ikke har likt av øl. Har holdt meg unna de fleste billigtyper, men alikevel, både lyst og svart øl faller i smak. Har litt lyst til å prøve hjemmebrygging. Noen her som driver med det? Brygg vin, du får 23 liter med rundt 30% når du kjøpoer kitt fra europris, is nice. ikke helt sikker på alkoholprosenten, men du smakern alkoholen godt og kjenner det fort Kompis av meg gjorde dette, ble ikke så værst. Tjente seg noen grunker også. (jeg fikk gratis) Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Men gjør det ordentlig, ellers får du ikke god vin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Oversettelse: Don't pee in it. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis man brygger 30% vin tror jeg kanskje det ikke er smaken man først og fremst er ute etter. ^^ Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Oversettelse: Don't pee in it. temp osv har en viktig faktor i det hele. snorre, joda smaker godt, bare litt mye alkohol-smak i vinen Endret 3. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Summer playlist! http://open.spotify.com/user/ballus/playli...picwRBuVmN3n8SJ Ghads in the mighty heavens I frikkin' love summertime! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vin frister ikke. Tror de fleste jallakit gir dårlige resultater om man bryr seg om mer enn alkoholinnhold. Hadde jeg vært ute etter billig fyll så er det jo ikke værre enn å finne noen lokalt her som brenner heimert. Trenger ikke dra langt for å finne det, her ute på bygda i nordtrøndelag Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For å generalisere litt ekstra: Alkohol <3 Samme faen hvilken form det er i, det funker. Ja selv karsk laget på dårlig kaffe og dårligere heimert funker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Klarer ikke å drikke bare for å drikke... Smaken er faktisk viktigere enn alkoholinnholdet for min del Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Smak er viktig, men når formålet er å bedre humøret så går det meste. Dog, nå som jeg ikke lenger kan helle nedpå hva som helst i større mengder er det nesten litt kjipt å drikke for å drikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Klarer ikke å drikke bare for å drikke... Slikt er det vel bare tenåringer og alkiser som bedriver med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er jeg tenåring eller alkis da? Dog, jeg syns det meste av alkohol jeg drikker smaker godt. Det være seg forskjellige vintyper, mørkt øl eller drinker. Søt og kvalm likør går ned på høykant. Spesielt hjemmelagd med 96% i (ikke hb, legesprit). Nam Drikker når som helst, uansett hva som skjer, eller ikke skjer. Ingenting som alkoholfor å fordrive tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg