Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha. Lillebror er gal. Hoppestokkstylter til mange tusenlapper. Tipper han kommer til å falle stygt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen her som har forslag til noe mat som er lett og lage? Fløtegratinerte poteter med peppersaus! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 God morgen, jeg sov så lenge at jeg har gigantiske poser under øya, og er helt rar i kroppen, jeesus, ikke vant til å sove så mye. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 God Morgen. Klokken er nå 16:44 og moren din er sur fordi du ikke stod opp før. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bah! Det burde vært gratis trådløs-nett på flyplasser >< Jeg har gratis internett på omtrent alle flyplasser i Norge via NetComs Homerun-prosjekt; elsk. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har gratis internett på omtrent alle flyplasser i Norge via NetComs Homerun-prosjekt; elsk. Skal visst være enkelt å komme seg inn der uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Drikke med skauninger eller spille Fifa med kompis ikveld? (skauninger=mennesker fra skaun kommune) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skal visst være enkelt å komme seg inn der uansett Det stemmer =) Men jeg gidder ikke å knote med det når jeg først har gratis tilgang :b Skal 13 på toget i dag med Wheelman, så da skal jeg få testet tetheringen på telefonen kraftig :b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For Fuck Sake! Det er FERIE! *Sprette en ny iskald smirnoff ice* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Cider kan KUN drikkes på varme sommerdager. Stå på! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 *Sprette en ny iskald smirnoff ice* Håper du har innovertiss? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For Fuck Sake! Det er FERIE!*Sprette en ny iskald smirnoff ice* Hehe... Gratulerer Jeg har hatt ferie i noen uker nå, men har kun vært i Tyskland, noe som var utrolig gøy ^^, Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Øl og sigaretter for 1000,- , grill- og skalldyrmat for 400, badeshorts og sommer i posen.. Det er duket for en herlig helg på sjøen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har DU innovertiss? Get the fuck over it. Det er ferie! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har DU innovertiss? Get the fuck over it. Det er ferie! Huffda, er jeg den eneste som ikke liker smirnoff her? *poppe pils* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Yay bestefar har kjøpt ny TV Den kosta 10 tusen. (Som om han trenger det.) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Huffda, er jeg den eneste som ikke liker smirnoff her? *poppe pils* Vi er tydeligvis to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Huffda, er jeg den eneste som ikke liker smirnoff her? *poppe pils* Vi er tydeligvis to. Som ''alkohol'' er jeg enig. Setter slikt i samme bås som brus og juice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg