Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor i trønderland? My Neighbourhood? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Først til Grong et par dager, for så å ta tre dager i sentral-trondheim. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hva skal dere gjøre i Grong? Fiske elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Grong ja, må hilse tanta mi da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tar jeg ikke helt feil skal de besøke forumbrukeren Sindre Aleksander som bor der. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 10 points for Tøsa Fant ut i et klokt øyeblikk i går at vi skulle ta en spontantur til trønderland Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg fikk arbeidavtale i posten i dag... iiiih jippi=D Har å ryddet hos pappa. Han er så jævlig smart at han drar til Italia i en måned ute å tømme kjøleskapet. Det lukta møkk og spy utenfor huset... å når jeg kom inn trodde jeg at jeg skulle kveles av den sinnsykt vonde lukta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har en spesiell far... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er en halvtime unna Grong Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har en spesiell far... jeg har en smålig dum far:P Men nå har jeg vært å ordent opp... som vanlig:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Han liker blues da... Så he ain't all bad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har en spesiell far... jeg har en smålig dum far:P Men nå har jeg vært å ordent opp... som vanlig:P Er jo vanligvis foreldra som skal rydde opp etter rakkerungene. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har en spesiell far... jeg har en smålig dum far:P Men nå har jeg vært å ordent opp... som vanlig:P Er jo vanligvis foreldra som skal rydde opp etter rakkerungene. Ja egentlig, men pappa er litt rakkerunge så er jeg så må late som jeg er voksen å ta annsvar:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tidlig voksen? Tsk tsk, må jo nyte barnsligheten mens man ennå kan. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tidlig voksen? Tsk tsk, må jo nyte barnsligheten mens man ennå kan. nopp. jeg er barn enda, men innimellom må man latesom man er voksen å rydde opp etter de som faktisk er voksene =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Bah! Det burde vært gratis trådløs-nett på flyplasser >< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Endelig ferdig med å male! Det er et direkte slit å male med hvit farge i den varmen her. Men det er betalt så det får vel gå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tidlig voksen? Tsk tsk, må jo nyte barnsligheten mens man ennå kan. nopp. jeg er barn enda, men innimellom må man latesom man er voksen å rydde opp etter de som faktisk er voksene =/ Flinkis! =D MGMT på platesnurreren, og fløtegratinerte poteter på tallerken. Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Bah! Det burde vært gratis trådløs-nett på flyplasser >< Det er det, du må bare jobbe litt for å få det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hurra, skulle liksom være alene hjemme i dag og passe på bikkja mens resten av familien var ute og gjør noen kjedelige greier, greit nok det. Men nå når jeg begynner å bli litt sulten viser det seg at det ikke er noe mat i kjøleskapet jeg får noe særlig lyst på. Så det betyr at jeg må en tur nedom butikken. Noen her som har forslag til noe mat som er lett og lage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg