Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kva er latterleg med det? det fins faktik høgare makter mellom himmel og jord enn den vanlig naive mannen i gata aner ;)

Har du noe som helst grunnlag for å vise til høyere makter?

Eller referer du overvåkning av samfunnet fra staten sin side som ingen vet om?

Hvordan vet du at det er bestemora di? Hvorfor går hun igjen? Hvorfor kan bare du se akkurat henne, mens ingen andre kan? Er det fordi du vil se henne? Eller har du egentlig ikke lyst? Kontrollerer du underbevisstheten din? :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg eier ikke photoshopskills, men øvelse gjør mester...

post-99668-1201462595_thumb.jpg

Jævlig bra ^^

Syns han er hawt som han er jeg =/ .
Du er heit :love:

DÆVEN SATAN!

Kom på jobb..så satt det ei der som bruker å ta nattevakt og..joda, selvfølgelig..jeg skulle IKKE på jobb i dag.

Sjefen var der også så det var jo jævlig bra at jeg fikk vist mine emner å holde kontroll på ting. Dog hun var så snill at jeg fikk ei nattevakt i morra.

Og på toppen av det hele, så har jeg fått en sprekk midt på skjermen på laptopen så nå kan jeg faen ikke bruke den til noe som helst egentlig.

Skulle ønske ting kunne gå min vei for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
kva er latterleg med det? det fins faktik høgare makter mellom himmel og jord enn den vanlig naive mannen i gata aner ;)

Jeg tror gjerne på at det er noe mer her... Ikke noen gud eller noe slikt, men noe åndelig... Det er de synske damene som er der som jeg synes er morsomme :)

Lenke til kommentar
Er tøsing tillatt?
Du kan begynne med å lese første posten for eksempel.

Unnskyld at jeg sier det altså, b-real. men ENTEN så er du dummere enn jeg har fått inntrykk av eller så gir jobben din ekstremt dårlig info. Jeg har en følelse av at det er det siste

vel...nattevakt lista er helt omvendt en ei vanlig vaktliste. Vaktene som er for lørdag til søndag står på vaktlista som søndag. I tillegg så sa hun jeg gikk vakt med i går at jeg skulle på og jeg var ikke så helt våket at det gjorde noe så..jah.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...