n4w Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hay! Kom inn på førstevalget mitt oppe i Trondheim! Skal bli spennende å flytte så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Aldri vært noe galt med nye folk. Det er bare væremåten på enkelte. Men slikt klarer de som oftest å finne ut av og tilpasse seg etter hvert =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har vel sovet 16 timer, men man føler seg alt annet enn opplagt. Bare stiv og støl i nakke og rygg og generellt dautrøtt hele dagen/kvelden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har vel sovet 16 timer, men man føler seg alt annet enn opplagt. Bare stiv og støl i nakke og rygg og generellt dautrøtt hele dagen/kvelden. Samme hos meg. Kan sove lenge men vil aldri være utvilt uansett. Men sover jeg derimot 8-9 timer kommer jeg meg opp med en gang. Merkelig. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Aldri vært noe galt med nye folk. Det er bare væremåten på enkelte. Men slikt klarer de som oftest å finne ut av og tilpasse seg etter hvert =) håper ikke det er meg du sikter til, jeg er ganske ny her Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 God ettermiddag folks! Lenge sida sist. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det sies jo at 8 timers sövn er det beste egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Sikter ikke til noen bestemte. Men det var muligens satt litt på spissen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det sies jo at 8 timers sövn er det beste egentlig... Virker som det er noenlunde riktig for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke umulig å sove i et døgn eller mer. Selv uten preparater.Lengste jeg har sovet er vel 50 timer eller noe. du kan vel umulig ha sovi i 50 timer? Klart jeg kan. I et strekk. Mamma og pappa trodde det var noe alvorlig galt med meg De våka over meg store deler av tida. Merkelige greier. Jeg bare sov. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 8 timer sammenhengende søvn that is. Det er kjedelig på jobb.. Men gjør det noe? NEI, for det er straks FERIE!! Woho! Hva skal jeg finne på idag mon tro? Handle inn øl og sprit og sette seg på verandaen? Stikke på byen? Finne en god plass å bade? Gå på fjellet? mulighetene er mange ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg skal være på jobb til ca.15. Så skal jeg hjem, slappe av og spise middag og på jobb fra 20.00 til 05.00 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Høres fryktelig kjedelig ut egilanso. Hvorfor har du to jobber? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Fordi Cash Is King? Endret 3. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hva skal du med penger når du ikke har fritid å bruke de på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 spare til noe du skal seinere? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Vannpipe til 20 Euro i Tyskland = WIN! Totaly worth it! Funker som bare faen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Pleier ikke vannpiper man kjøper å funke da? Eller er det noe eksklusivt for tyske vannpiper at de fungerer? Endret 3. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Pleier ikke vannpiper man kjøper å funke da? Jo, men en vannpipe til under 200 kroner pleier ikke være så bra som den jeg kjøpte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Høres fryktelig kjedelig ut egilanso. Hvorfor har du to jobber? Er deltidsjobb av og til bare. Det er 2000 kroner i løpet av kvelden og fordi cash is king. Deltidsjobben sørger for vakter ca. annenhver helg, så det blir plenty av fritid ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg