Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Huff, jeg skulle hatt en gutt her NÅ! PM meg for adresse Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Huff, jeg skulle hatt en gutt her NÅ! PM meg for adresse Too good to be true. Troll gtfo! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Too good to be true. Troll gtfo! Hadde aldri snakket med deg IRL anyways, honey Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tror det er like greit. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vel, ingen her tror at BigBlackUndy er jente uansett. Skal litt til. Pic or it didn't happen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nesj, det er en forumfjortis som prøver å ha det morsomt med å late som han er jente og få "desperate" gutter til å sende PM. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror h*n er jente uansett, jeg. Lettest i hele verden å fake at man er jente =] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Internettregel nr. 1 = Er det et individ som kommer med en uttalelse om at De er hunkjønn, skal det bevises. Inntil da er han hankjønn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nåja, karen sitter nok og leter etter et passelig amatørbilde fra en eller annen nettside som ikke har URL printa nederst skal du se. Selvsagt er det en smellvakker dame med perfekte pupper. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Vi kan analysere innleggene til BigBlackUndy, og komme opp med en konklusjon. Eidt: Greit. Jeg har kommet opp med en konklusjon nå. Sum1 can be busted lol... Ble kanskje litt for mye for LilleBlackUndy =) Endret 3. juli 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 At jeg er verdens beste menneske? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg stemmer for at "hun" er en gutt. Det er ingenting som sier meg at det her er ei jente ... Ikke engang ei jente utenom det vanlige - men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg stemmer for at "hun" er en gutt. Det er ingenting som sier meg at det her er ei jente ... Ikke engang ei jente utenom det vanlige - men jeg kan jo ta feil Neida, du har rett. Jeg trodde faktisk ikke jeg måtte bekrefte dette selv. Jeg stemmer for at "hun" er en gutt. Det er ingenting som sier meg at det her er ei jente ... Ikke engang ei jente utenom det vanlige - men jeg kan jo ta feil Neida, du har rett. Jeg trodde faktisk ikke jeg måtte bekrefte dette selv. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 En offisiell bekreftelse var nok strengt talt ikke nødvendig, men på en annen side er det en bekreftelse på at jeg har rett - Og hvem elsker vel ikke å ha rett? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Men på den andre siden, alle med IQ over 25 forstår at jeg har penis. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja. Heldigvis er jeg langt over det punktet, men jeg forstår du kan bli litt usikker Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 men jeg forstår du kan bli litt usikker Hvor drar du den påstanden fra? der sola aldri skinner? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tror vi stopper der slik at du kan gi deg på topp Dessuten er det for seint til at jeg skulle ønske å fortsette denne "diskusjonen" Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tror vi stopper der slik at du kan gi deg på topp Dessuten er det for seint til at jeg skulle ønske å fortsette denne "diskusjonen" Det sier du bare fordi du slenger påstander som du overhodet ikke har noe grunnlag for rundt deg. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ok - hvis du mener det så må du få lov til det Denne samtalen er over. Ha en fin natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg