dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er nok eldre enn deg, lillegutt Er 25 Må jeg ty til skeptisk-bildet mitt igjen, lillegutt? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Må jeg ty til skeptisk-bildet mitt igjen, lillegutt? Du ert født i 92.. :!: Beklager at jeg tok deg seriøst, virkelig Endret 3. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 ... Kan ikke du poste et bilde av deg selv her? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Kan ikke du poste et bilde av deg selv her? Jeg liker å holde meg anonym og setter pris på mitt privatliv, så nei edit: btw, sckål! Endret 3. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Du ert født i 92.. :!: Beklager at jeg tok deg seriøst, virkelig Og dette vet du hvordan? Små'n. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Og dette vet du hvordan? Små'n. Hür kan jeg muligens vite at du har bursdag 12 april? :O Jo det stemmer, det finnes noe som heter profil Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 flott... voksesmerter i ene benet. Hælvete! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg liker å holde meg anonym og setter pris på mitt privatliv, så nei edit: btw, sckål! Hvorfor vil du ikke at vi ska få vite hvordan du ser ut? Hva er du redd for? KSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Newt32, les hva jeg skrev Det siste i verden jeg vil er at noen skal finne ut at jeg er registrert her, pluss jeg har skrevet et par ting venna mine ikke vet. Derfor Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Newt32, les hva jeg skrev Det siste i verden jeg vil er at noen skal finne ut at jeg er registrert her, pluss jeg har skrevet et par ting venna mine ikke vet. Derfor Bah, javel. Men du høres ut som en jente. No offence hvis du er en dude... Tok meg en iskald Smirnoff Ice på boks nå, direkte fra min egen lille private minibar Tror jeg skal poste et bilde av meg selv der snart uansett... Lenge siden. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Bah, javel. Men du høres ut som en jente. No offence hvis du er en dude... Tok meg en iskald Smirnoff Ice på boks nå, direkte fra min egen lille private minibar Jeg er faktisk ei jente Hence my hearth! kanskje jeg legger ut bilder av min innovertiss hvis du er kjekk nok, raWrrr Endret 3. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hür kan jeg muligens vite at du har bursdag 12 april? :O Jo det stemmer, det finnes noe som heter profil Hahahrahrjahhjkbnujbadsudbsbgbxcxcxcxcxcxfdhiushnf Jeg har overhodet ikke bursdag 12. April. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Da lyver du, å lyve er skikkelig ille, jeg har mistet all respekt for deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Da lyver du, å lyve er skikkelig ille, jeg har mistet all respekt for deg. hei Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg fikk lyst til å spille, vi snakkes om kort tid, diskusjon.no! <3 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er faktisk ei jente Hence my hearth! kanskje jeg legger ut bilder av min innovertiss hvis du er kjekk nok, raWrrr Haha, skjønte det. Oooo, er vel bare jenter med hemmelig identitet som kan si sånne ting? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er BigBlackUndy jente? O_o Har alltid trodd det var en gutt =P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jau Jau.. Bra du ikke sa det der på dagtid BigBlack.. da hadde tråden vært invadert av små, kåte fjortis-gutter nå. Heldigvis har de lagt seg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Fraråder bading i Tunevannet Fuuuck, skulle kanskje ikke tatt nattbadet mitt der allikevel! BLÆ! =/ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jau Jau.. Bra du ikke sa det der på dagtid BigBlack.. da hadde tråden vært invadert av små, kåte fjortis-gutter nå. Heldigvis har de lagt seg Fjortisser ja. Du må jo stryke ordet "fjortis" i setningen din, lol. Jeg kan omformulere for deg: Jau Jau.. Bra du sa det der nå BigBlack.. det sniker fortsatt noen små, kåte gutter her nå. Uheldigvis har de ikke lagt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg