dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 uff nå blei jeg sulten. forslag anyone? POLARBRØD MED NUGATTI Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg skal snart på ferie/hytta, og tenkte å låne noen bøker på biblioteket..men jeg lurer på.. hvor lenge kan man vanligvis ha bøkene? er det.. 2 uker? en måned.. Er så lenge sia jeg har vært på biblioteket. Bøker på det lokale biblioteket her er det 1 måned man kan låne, men med mindre noen andre etterspørrer boken, kan man ha den omtrent så lenge man vil ^^ Fant igjen en bok jeg tydligvis hadde lånt i 1,5år for ett par måneder siden, og biblioteket hadde ikke etterlyst den Men dette med frister og hvor strenge de er med innlevering varierer ofte fra sted til sted. Enkleste måten å finne ut av det på er å gå innpå hjemmesiden til biblioteket ditt Edit: Boktips: Cappelen 1-bindsleksikon anno 2003. J.R.R Tolkien's bøker Harry Poteter (ja; poteter) bøkene Ellers ta me deg en rubix cube på hytta og prøv å løs den! Endret 2. juli 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som vet når man får vite resultatene av 1. inntaket på VGS? Jeg tror det er 10. juli. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som vet når man får vite resultatene av 1. inntaket på VGS? Jeg tror det er 10. juli. Ok takk Man får leve i spenning i dagene fremover da.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 OMG EN UKE TIL Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Polarbrød og nugatti er så jævlig win. Så enig, så enig. Det er enda mer WIN om Nugattien er av typen "Air". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Den er av typen air. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 har ikke polarbrød, og spiser ikke nugatti og sånne ting Får ikke vite hvor jeg havner hen før 20 juli og 30 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Da er det jævlig win! Nå fikk jeg lyst på Polarbrød med Nugatti Air. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Aldri vært fan av polarbrød. Hvor har dere søkt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Sleng på et par glass melk og du har EVEN MOAR WIN Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Polarbrød + nugatti er konge, polarbrød + nugatti air er enda mer konge! får sprette en pils og ta no paralgin forte sånn at jeg får sove, har hatt det helt jævlig i ryggen i dag pga mye løfting, selv om jeg har løfta riktig. Endret 2. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Polarbrød + nugatti er konge, polarbrød + nugatti air er enda mer konge! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Zero: Neste gang kan du jo faktisk gidde å leite frem noen forskjellige bilder, istede for å spamme det samme bildet? Litt innsatsvilje må du jo legge i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Zero: Neste gang kan du jo faktisk gidde å leite frem noen forskjellige bilder, istede for å spamme det samme bildet? Litt innsatsvilje må du jo legge i. Skal du komme å drepe meg nå? Psykomannen som har blitt tvangsinnlagt. :o Endret 2. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Skal du komme å drepe meg nå? Tror det er du som er psykisk ustabil i dette øyeblikk, da du faktisk ikke innså dette var en harmløs spøk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Tror det er du som er psykisk ustabil i dette øyeblikk, da du faktisk ikke innså dette var en harmløs spøk. Nå er det du som er psykick ustabil, siden du ikke så at min post var en spøk. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er det du som er psykick ustabil, siden du ikke så at min post var en spøk. Jeg er bare ganske brisen nå, så keyboardet taster av seg selv, human flaw det der Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Endret 3. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg