Kloever Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hmm. Virker som om pakkesporingssystemet til posten ikke fungerer Hvorfor spore, noe som haster eller er veldig forsinka? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg liker ikke flyvestankelbein... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) I nord-norge kaller vi dem "høyhest". Aner ikke hvorfor. Høres uendelig mye penere ut på engelsk: "Crane flies" Endret 2. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Spent på om hovedkortet mitt kom seg ifra Oslo idag. Gjorde det det så får jeg det på lørdag, hvis ikke mandag. To dager ekstra er en evighet når man holder på å feilsøker en ustabil maskin som man bruker til daglig. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Protolyse? Kan du ikke lese? btw digga spillet Hmm. Virker som om pakkesporingssystemet til posten ikke fungerer Hmm, yea har ikke funka i dag hos meg heller, venter sexleketøy i posten. Endret 2. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kan du ikke lese? Nei Slapp av, det finnes lukka instutisjoner for folk som deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nett sett Løvenes Konge igjen. Lasta ned og brente ut for søss så hu og en spansk kompis kan se den på engelsk med spansk tale / spansk med engelsk tale når hu stikker til La Manga for å møte'n. Han trenger å lære seg engelsk, hu trenger å lære seg engelsk og spansk Uansett, den filmen får fortsatt emosjonene i meg til å kjøre for fullt. Tårer, sinne, gåsehud, glede, whatever. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den rørte ingenting i meg. Jeg må være en kald ufølsom fyr da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nje, vi vet alle at jeg er unormal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg kjenner deg,og jeg vil ikke kalle deg unormal. Din søster derimot. ''slutt å fingre søstra di, Sjur!'' Endret 2. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 jeg er unormal. Er ikke det strengt tatt bare noe du vil vi skal tro? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er ikke det strengt tatt bare noe du vil vi skal tro? I dette tilfellet, nei. Han er faktisk uhorvelig unormal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er ikke det strengt tatt bare noe du vil vi skal tro? I dette tilfellet, nei. Han er faktisk uhorvelig unormal How so? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 How so? Nå slutter vi, før det går fra kødding til personhets Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som vet når man får vite resultatene av 1. inntaket på VGS? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Polarbrød og nugatti er så jævlig win. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg skal snart på ferie/hytta, og tenkte å låne noen bøker på biblioteket..men jeg lurer på.. hvor lenge kan man vanligvis ha bøkene? er det.. 2 uker? en måned.. Er så lenge sia jeg har vært på biblioteket. Edit: fant det ut. 4 uker typ. Endret 2. juli 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 uff nå blei jeg sulten. forslag anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg