Smågal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Helvetes rybak ødelegger Allsang på Grensen. Håper fairytale ikke kommer. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fordi det er godt? Mye bedre å smöre seg inn med Aloe Vera enn å ha åpne sår... Men nå skal det games Fallout 3 See ya! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Helvetes rybak ødelegger Allsang på Grensen. Håper fairytale ikke kommer. Jada. For den sannsynligheten er der Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Mygg som stikker meg styrter og dør, lurer på hvorfor *ta seg en drink til* Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Håpet er der. Synd han ikke datt på trynet ned trappa, det var tett før. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fordi det er godt? Mye bedre å smöre seg inn med Aloe Vera enn å ha åpne sår... Men nå skal det games Fallout 3 See ya! Aloe Vera er så klart førstevalget, men når vi ikke har det velger jeg å klø. Sånn btw, det er digg med en iskald dusj også sette seg ned foran en vifte i denne sommervarmen. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Huff, aner ikke hvordan jeg skal skrive en CV. Første gang jeg søker på jobb, så har ingen arbeidserfaring fra før av. Får med stor sjanse jobb på Jack & Jones eller Carlings, men de maste om at jeg måtte levere inn søknad og CV. Noen tips om hva jeg bør ha med på søknaden og CV'en? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Huff, aner ikke hvordan jeg skal skrive en CV. Første gang jeg søker på jobb, så har ingen arbeidserfaring fra før av. Får med stor sjanse jobb på Jack & Jones eller Carlings, men de maste om at jeg måtte levere inn søknad og CV. Noen tips om hva jeg bør ha med på søknaden og CV'en? +1 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aloe Vera er så klart førstevalget, men når vi ikke har det velger jeg å klø. Sånn btw, det er digg med en iskald dusj også sette seg ned foran en vifte i denne sommervarmen. Jeg har virtuelltafset på KK-f lenge i dag Og nå kom Wheelman inn med kald klut til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Fordi det er godt? Mye bedre å smöre seg inn med Aloe Vera enn å ha åpne sår... Men nå skal det games Fallout 3 See ya! Jeg liker ikke Aloe Vera. Syns det er ekkelt å smøre på seg. edit: Glemte en ikke Endret 2. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 MSg: Du har det som plommen i egget forstår jeg! Om du kommer ned til bybeltet på østlandet så kan vi sikkert finne på noe en ettermiddag =D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) MSg: Du har det som plommen i egget forstår jeg! Om du kommer ned til bybeltet på østlandet så kan vi sikkert finne på noe en ettermiddag =D Så klart! KK-f og jeg "nøt" jo hver vår boks med fuglerededrikke her om dagen <3 Bilde av fuglerededrikket og KK-f (<3) finnes her. Jeg drar kanskje til Trondheim med Wheelman i morgen, så det kan by på problemer for øyeblikket :O Og drar til Bergen den 9. Men hvis det blir tid til overs er jeg all inn. Endret 2. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Haha, du har enda ikke kommet over den drikken nei. Btw, det er sykelig varmt nå. Sitter her i bokser og skjorte nå og dør nesten av varme. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg liker Aloe Vera. Syns det er ekkelt å smøre på seg. Akkurat som man-juice, what more could you possibly want? Non som har gama protype her? Hva tycks? edit: protOtype Endret 2. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Akkurat spilt gjennom Call of Duty 2 igjen. :3 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Haha, du har enda ikke kommet over den drikken nei. Btw, det er sykelig varmt nå. Sitter her i bokser og skjorte nå og dør nesten av varme. Har ikke det nei, og det har ikke KK-f heller; og det skjønner jeg godt.. Jah, varmt her også.. Men Wheeldad lager mat nå! Det lukter sykt godt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gomler på litt "Superchips" jeg. Vært sulten hele dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ah, jeg gleder meg til å komme bort fra familien. 3 uker uten den konstante kranglinga <3 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Haha, du har enda ikke kommet over den drikken nei. Btw, det er sykelig varmt nå. Sitter her i bokser og skjorte nå og dør nesten av varme. Har ikke det nei, og det har ikke KK-f heller; og det skjønner jeg godt.. Jah, varmt her også.. Men Wheeldad lager mat nå! Det lukter sykt godt! Hahaha Vi glömmer den aldrig <3 Men det er ikke lett å styrte Fuglerede drikke skal jeg si deg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg