Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi det er godt? :D

Mye bedre å smöre seg inn med Aloe Vera enn å ha åpne sår...

Men nå skal det games Fallout 3

See ya!

Aloe Vera er så klart førstevalget, men når vi ikke har det velger jeg å klø. :p

 

Sånn btw, det er digg med en iskald dusj også sette seg ned foran en vifte i denne sommervarmen. :wee:

Lenke til kommentar

Huff, aner ikke hvordan jeg skal skrive en CV. Første gang jeg søker på jobb, så har ingen arbeidserfaring fra før av. Får med stor sjanse jobb på Jack & Jones eller Carlings, men de maste om at jeg måtte levere inn søknad og CV. Noen tips om hva jeg bør ha med på søknaden og CV'en?

Lenke til kommentar
Huff, aner ikke hvordan jeg skal skrive en CV. Første gang jeg søker på jobb, så har ingen arbeidserfaring fra før av. Får med stor sjanse jobb på Jack & Jones eller Carlings, men de maste om at jeg måtte levere inn søknad og CV. Noen tips om hva jeg bør ha med på søknaden og CV'en?

+1

Lenke til kommentar
Aloe Vera er så klart førstevalget, men når vi ikke har det velger jeg å klø. :p

 

Sånn btw, det er digg med en iskald dusj også sette seg ned foran en vifte i denne sommervarmen. :wee:

Jeg har virtuelltafset på KK-f lenge i dag :love:

 

Og nå kom Wheelman inn med kald klut til meg :love:

Lenke til kommentar
MSg: Du har det som plommen i egget forstår jeg! Om du kommer ned til bybeltet på østlandet så kan vi sikkert finne på noe en ettermiddag =D

Så klart! KK-f og jeg "nøt" jo hver vår boks med fuglerededrikke her om dagen <3

 

Bilde av fuglerededrikket og KK-f (<3) finnes her.

 

Jeg drar kanskje til Trondheim med Wheelman i morgen, så det kan by på problemer for øyeblikket :O Og drar til Bergen den 9. Men hvis det blir tid til overs er jeg all inn.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Haha, du har enda ikke kommet over den drikken nei. :p

 

Btw, det er sykelig varmt nå. Sitter her i bokser og skjorte nå og dør nesten av varme. :(

Har ikke det nei, og det har ikke KK-f heller; og det skjønner jeg godt..

 

Jah, varmt her også.. Men Wheeldad lager mat nå! Det lukter sykt godt!

Lenke til kommentar
Haha, du har enda ikke kommet over den drikken nei. :p

 

Btw, det er sykelig varmt nå. Sitter her i bokser og skjorte nå og dør nesten av varme. :(

Har ikke det nei, og det har ikke KK-f heller; og det skjønner jeg godt..

 

Jah, varmt her også.. Men Wheeldad lager mat nå! Det lukter sykt godt!

Hahaha Vi glömmer den aldrig <3 Men det er ikke lett å styrte Fuglerede drikke skal jeg si deg ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...