Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har faktisk tre par av de der. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Næsj, hvertfall ikke av akkurat den, for den har jeg laget. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Næsj, hvertfall ikke av akkurat den, for den har jeg laget. Var det ditt hus jeg brøt meg inn i, lusket rundt og sniffet på div. undertøy? oO i såfall beklager, du kan få undertøyet ditt tilbake. Endret 2. juli 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vikke ha dem tilbake, de er ment for å spres ut blant all verdens jenter! Så gi dem til elskerinnene dine. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vikke ha dem tilbake, de er ment for å spres ut blant all verdens jenter! Så gi dem til elskerinnene dine. Jeg syntes jeg luktet ballesvette, så det var ikke meg, DET VAR UNDERTØYET! *kaste ut undertøy og brenne* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har ikke godt av all denne sola. Jeg har liggi ute i solsteika i bokseren og grilla meg i 3 timer. Ikke en antydning til flere fregner eller rosafarge, og for en gangs skyld gav jeg faen i solkremen også. Pleier å bli solbrent av mye mindre. Go figure Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Korleis greier du å ligge ute i 3 timer? MAKS 1 time her! MEn så blir eg veldig brun etter sommeren alikavell da so Får fort brunfarge. Skal på togtur i 24 timer snart og treng ei bok! Nokon som har tips? Er interessert i norsk rock og har boka Trbngr - Sagaen om Denimfolket. Den boka om turboneger nokon tips om andre bøker innan den sjangeren? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aiai, er på "Dagens topp 20 innleggsskrivere". Kanskje på tide å ta en liten pause fra forumet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aiai, er på "Dagens topp 20 innleggsskrivere". Kanskje på tide å ta en liten pause fra forumet. Hehe, det finnes en mellomting mellom å bli helt fraværende og være helt forumgeek, vet du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hemene, pur viljestyrke. Det var så plagsomt at jeg ikke fikk sove, noe som var bra, for jeg døgner Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aiai, er på "Dagens topp 20 innleggsskrivere". Kanskje på tide å ta en liten pause fra forumet. Daglig prosedyre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 FUCK MYGG OG KLEGG OG ANDRE KUKKDYR SOM STIKKER!!! jeg har snart klødd av meg begge beina. Jeg hater de små stikkedyra som ikke gjør noe annet enn å forårsake kløe på de stakkars beina mine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ditto, har masse blodige sår og arr og whatever etter at knott og mygg har forsynt seg av leggene mine >< Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) FUCK MYGG OG KLEGG OG ANDRE KUKKDYR SOM STIKKER!!!jeg har snart klødd av meg begge beina. Jeg hater de små stikkedyra som ikke gjør noe annet enn å forårsake kløe på de stakkars beina mine. Ditto, har masse blodige sår og arr og whatever etter at knott og mygg har forsynt seg av leggene mine >< Driver dere å scratcher på stikkene? Endret 2. juli 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Aloe vera og alt som stikker er bare win Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorre, jeg tar de med kniv stort sett Når jeg kjeder meg, pilker jeg på sår og stikk med kniv ^^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvorre, jeg tar de med kniv stort sett Når jeg kjeder meg, pilker jeg på sår og stikk med kniv ^^ Det hörtes ekstremt drastisk ut Forövrig håper jeg da at du IKKE kjeder deg mye... Endret 2. juli 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gamle vaner er vonde å vende Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorre: Ja, jeg gjør det. Svake menneske! Hvorfor er du så svak, hvorfor er du så svak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg