Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Huff. Det frister å la vær å ta på meg flere dataoppdrag. Er så jævla stress å hente ut ting fra harddisker som ikke sammarbeider.

 

Og alltid like morsomt og få skylden for at dataene er borte når en ikke klarer å hente noe ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff. Det frister å la vær å ta på meg flere dataoppdrag. Er så jævla stress å hente ut ting fra harddisker som ikke sammarbeider.

 

Og alltid like morsomt og få skylden for at dataene er borte når en ikke klarer å hente noe ut..

Da har man baller nok til å fortelle personen med defekt disk at det ikke er din skyld at disken er blitt ødelagt, og at brukeren skulle tatt backup. Legg all skyld over på eieren av disken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Huff. Det frister å la vær å ta på meg flere dataoppdrag. Er så jævla stress å hente ut ting fra harddisker som ikke sammarbeider.

 

Og alltid like morsomt og få skylden for at dataene er borte når en ikke klarer å hente noe ut..

Da har man baller nok til å fortelle personen med defekt disk at det ikke er din skyld at disken er blitt ødelagt, og at brukeren skulle tatt backup. Legg all skyld over på eieren av disken.

 

Ja, men problemet kommer når folk er sta og ikke skjønner det faktum..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
...

Næmmen. Der har vi jo b-real. Enda her og henger ja..

 

At man legger administratorhanskene på hylla, er jo ikke synonymt med at man forlater forumet ;)

Lenke til kommentar

Yikes!

405231

 

Komplett Gamer - New generation

 

- Miljøgebyr 12.50 pr stk kommer i tillegg.

Varenr.: 405231

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 8 OEM Vista kompatibel

CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD,

Støtsikker PC-eske STOR

Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,

Cooler Master CM Stacker 832 Black

Corsair Powersupply TX 850W

DFI LanParty DK X58-T3eH6

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 12GB CL9

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920

XFX GeForce GTX 260 640M 896MB PhysX

XFX GeForce GTX 260 640M 896MB PhysX

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Samsung DVD±RW burner, SH-S223B

Sony NEC Optiarc Blu-Ray reader BR-5100S

CyberLink DVD Suite - w/Blu-Ray support,

Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB,

Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB,

Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB,

Logitech QuickCam Pro 9000

PC Uten OS, White Box PC

Battlefield 2 Complete Collection

Garanti 3 år - Sende inn

Lagerstatus: Ubekreftet dato 1 stk. 2009-07-04

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det jeg finner ironisk med den maskinen er at den gir utrolig lite for pengene, skjermkortene burde vært byttet ut, og en burde klare å dytte inn en kraftigere cpu.

Lenke til kommentar
Huff. Det frister å la vær å ta på meg flere dataoppdrag. Er så jævla stress å hente ut ting fra harddisker som ikke sammarbeider.

 

Og alltid like morsomt og få skylden for at dataene er borte når en ikke klarer å hente noe ut..

Da har man baller nok til å fortelle personen med defekt disk at det ikke er din skyld at disken er blitt ødelagt, og at brukeren skulle tatt backup. Legg all skyld over på eieren av disken.

 

Ja, men problemet kommer når folk er sta og ikke skjønner det faktum..

Jeg har gjort det en del ganger. Og det tar jaggu tid før de faktisk får det inn i hodet at det faktisk var deres eget bruk og håndtering av pcen som var feil. ! ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Personlig ville jeg holdt meg unna SLI/Crossfire, siden det er ikke alltid det skalerer så godt i spill.

 

Ville satset på et GTX285, eller deromkring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...