Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Nå er det 35 grader på rommet mitt.

 

HELVETE :!:

 

Hvordan kan du ha på PCen da ... ??

Jeg trykka på den knappen foran. <_<

 

Overoppheter ikke PCen ?? :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Baah. Har lyst til å invitere overhodet til å sitte på kontoret her en times tid, etter at han så arrogant klarte å påstå at det kun var varmen som var problemet her. Luft har vi jo nok av. Når vi må sette opp samtlige dører ut til gangen og det enda er utrolig tung luft her, året rundt, så er det ikke kun varmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har sovet sånn passe flekkvis. To personer i ei enkeltseng høre kanskje romantisk og koselig ut, noe det også er fram til man skal sove. Da ønsker man komfort og ikke kos.

Kyssesyken kan for noen vare i opp til et år, noe som var tilfellet for en kompis av meg. Men vanligere er det vel en måneds tid.

Lenke til kommentar
Har sovet sånn passe flekkvis. To personer i ei enkeltseng høre kanskje romantisk og koselig ut, noe det også er fram til man skal sove. Da ønsker man komfort og ikke kos.

Kyssesyken kan for noen vare i opp til et år, noe som var tilfellet for en kompis av meg. Men vanligere er det vel en måneds tid.

Funker fint å sove to i en enkeltseng :D

 

Har hatt kyssesyke i en uke nå, og har nesten ikke vondt i halsen lenger, føler meg også ganske pigg. Men har hørt at hvis jeg anstrenger meg de første ukene kan jeg bli veldig syk.

Lenke til kommentar

I natt ble jeg vekket av en sms klokken halv ett, og i tillegg var det et helvettes bikkjeslaksmål utenfor vinduet mitt klokken halv tre. Og som om det ikke var nok, så begynte naboen (soveromsvinduene våre er vel 5 meter fra hverandre) å klaske ganske heftig på ett eller annet som ikke ga en lyd fra seg i fire-tiden. Lukket selvfølgelig igjen vinduet. Ganske kjipt å ligge å høre på slikt.

 

Så det var en heller dårlig natt kan man si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
så begynte naboen (soveromsvinduene våre er vel 5 meter fra hverandre) å klaske ganske heftig på ett eller annet som ikke ga en lyd fra seg i fire-tiden.

Hehe.. Sado-naboer. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...