Kverulantus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det normalt at når du snakker med noen... sånn på tlf å du må gå... at du bare legger på? Uten å si hade eller noe.? Jeg har opplevd dette opp til flere ganger i dag bare O.o Er ikke spesielt normalt og jeg ville kalt det mangel på normal folkeskikk Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det normalt at når du snakker med noen... sånn på tlf å du må gå... at du bare legger på? Uten å si hade eller noe.? Jeg har opplevd dette opp til flere ganger i dag bare O.o Er ikke spesielt normalt og jeg ville kalt det mangel på normal folkeskikk tror det har skjedd sånn 4ganger i dag... Med forsjellige folk.. =/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 O_o Merkelige mennesker Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 O_o Merkelige mennesker jeg jeg ble litt mere lei meg... skjønner ikke hvorfor ikke folk vil si hade til meg:( Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 NP: Moby - Porcelain Play er et genialt bra album! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hollywood Undead - Pain EDIT: Lol, feil tråd. SÅ NP: "Sang og artistnavn" og tenkte automatisk at dette var Sang-tråden. Endret 2. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Scrollet igjennom 56 poster her nå. Og de jeg kjente igjen var: Datasmurf, edge, Zeromac, Shikaru, samebror og Earthworm-Jim. Fatter ikke hva det er med folk å hele tiden skifte på identiteten sin på forumet, latterlig -_- Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Scrollet igjennom 56 poster her nå. Og de jeg kjente igjen var: Datasmurf, edge, Zeromac, Shikaru, samebror og Earthworm-Jim. Fatter ikke hva det er med folk å hele tiden skifte på identiteten sin på forumet, latterlig -_- For en morsom ting å irritere seg over. Er forøvrig midt i Rush sitt verk 2112 nå. Legger meg når det er over Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 faen... jeg fikk aldri sove... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 For en morsom ting å irritere seg over. Tja. Har bestandig syntes det var viktig at folk hadde noe fast, sånn at man husker dem. Ble så sykt irritert når de innførte "Endre visningsnavn" funksjonen. En stund etter de hadde lansert den kjente jeg bare igjen et par stykker. 90% hadde skiftet nick. Jeg har bestandig også jobbet mye med avatarer, og vært streng på det med å skifte. Liker ikke når folk skifter avatar heller... Men men, skal legge meg nå. Gidder ikke whine mer, god natt Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Legger meg jeg og. Konserten 2112 er over og dermed er kveldens klimaks over Heidå Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hello, forum. Ingenting er som en sen tur på fjellet om sommernatten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 God Morgen til dem som er våken. Jeg sto nettopp opp! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg tenkte å legge meg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er jo morgen nu !! Sola skinne på himmel og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Yeah, det er da det er best å sove Bare spise litt først, og se noen gamle Simpsons-episoder, og kanskje brenne ut Løvenes Konge til søss og True Blood til minstesøss Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er det 35 grader på rommet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå har jeg spist. Nå skal jeg lalle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er det 35 grader på rommet mitt. HELVETE :!: Hvordan kan du ha på PCen da ... ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg