Riot™ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Psh. Gidd ikke ende opp med familiemedlemmer som spør hva faen som skjedde. Får bare si jeg tygget kinnet og spyttet feil slik at blodet kom på skjorten Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sykt, ingen som har postet noe her på 2 og en halv time. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært på flaska i hele dag, så vurderer å legge meg snart. Jobb i morgen >< Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 har DNFK dødd helt? :o Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det var bare Kurlzz som satt hjemme som dette : Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Haha, sitter her og trøster KK-f (KongKake-fetter) når han krangler med dama si. Hun hadde visst klint med en random gutt. Fjrtzzluv ftw lzzm! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Å kline med en annen person enn kjæresten sin da man er i forhold er no-go. Det er respektløst. Meget respektløst. Spiller ingen rolle om det var edru eller på fylla. Du vet fremdeles hva som er rett og galt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 HHHHHnnnNNNNNNGGGG VOKSESMERTER Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain. Forresten - hadde dama klint med en annen fyr mens vi var sammen hadde jeg såklart reagert. Gi mine tanker til KK-f! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har også voksesmerter Jeg fyller 20 om 10 dager og er allerede 1.92 høy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det viser at man kan vokse ganske lenge. Jeg er 16 og tenker at jeg er helt utvokst, er rundt 180. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Er enig med dere Ghraag og Zeromac. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. Men drama er spennende da.. Blir spennende å se hva KK-f velger å gjøre. Ordner seg jo alltid da. Endret 1. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva gjør alle dere oppe så send om natten? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er enig med dere Ghraag og Zulboom. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. Men drama er spennende da.. Blir spennende å se hva KK-f velger å gjøre. Ordner seg jo alltid da. For your information så har jeg ikke skrevet noe her angående din post Men føler med ham.. For all del.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er enig med dere Ghraag og Zulboom. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. Men drama er spennende da.. Blir spennende å se hva KK-f velger å gjøre. Ordner seg jo alltid da. For your information så har jeg ikke skrevet noe her angående din post Men føler med ham.. For all del.. Haha, ser deg overalt, så går i surr med "Z"-navn. Mener selvfølgelig Zeromac. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tror du egentlig bare er ute etter meg jeg! Det var ikke jeg som drepte katta di! Jeg lover! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det viser at man kan vokse ganske lenge. Jeg er 16 og tenker at jeg er helt utvokst, er rundt 180. Jeg hadde voksesmerter omtrent daglig i slutten av 10.klasse og i sommerferien mot VGS. Vokste til ca 1.87, og trodde jeg hadde stoppet der, men nå er de tilbake igjen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det normalt at når du snakker med noen... sånn på tlf å du må gå... at du bare legger på? Uten å si hade eller noe.? Jeg har opplevd dette opp til flere ganger i dag bare O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg