Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... jeg sitter å jobber på ett admin script på bloggen min... Jeg føler meg veldig lite produktiv... =/

Ellers burde jeg fått lagt over bildene jeg tok i dag, på laptopen, så jeg har noe å jobbe med på skolen i morgen. :)

Edit: Så skal det også sies at pc-en bare har stått på i 11 dager, og den lagger allerede ><

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Eyheyhey!

Den der skal jeg huske! o_O

Åja:

Jeg er Eplefe takknemlig til evigheten og forbi! ^^

Dobbel mening, hmm?

Og ja, jeg vil ikke på skolen imorgen.

Stått opp klokka 6 nesten hver hverdag de siste 3 åra :)

Tre ganger hurra for oss A-mennesker, er jeg alene? :!:

Lenke til kommentar
Hmm... jeg sitter å jobber på ett admin script på bloggen min... Jeg føler meg veldig lite produktiv... =/

Ellers burde jeg fått lagt over bildene jeg tok i dag, på laptopen, så jeg har noe å jobbe med på skolen i morgen. :)

Edit: Så skal det også sies at pc-en bare har stått på i 11 dager, og den lagger allerede ><

Windows, formoder jeg? :)

Driver selv og scripter/tuller nå. Jobber med et script på en server som sender data til en annen server via HTTP POST, og den andre serveren skal ta imot og formatere det POST serverer. Tørt, hva? :p

Lenke til kommentar

Universitet rocker sliksett. :wee: Alle forelesningene starter 10:00 så kan sove til rundt 09:00. Tho er jeg på skolen til 18-19:00 hver dag så, det går vel opp i opp.

Rettelse, alle forelesningene jeg er på.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Windows, formoder jeg? :)

Driver selv og scripter/tuller nå. Jobber med et script på en server som sender data til en annen server via HTTP POST, og den andre serveren skal ta imot og formatere det POST serverer. Tørt, hva? :p

Ubuntu 7.10 faktisk.

Men det kan jo hjelpe litt, om jeg begynner å lukke programmer jeg ikke bruker, lukker noen faner i ff og opera. (de to sluker 500mb ram til sammen xD ) og evt skrur av litt eyecandy :)

Og det der hørtes kjedelig ut... =P

Lenke til kommentar
Stod opp 6.10 hver dag før. Nå kan jeg sove lenge. Helt til 6.40 :D

Wo-how, gratulerer :)

Noen andre med sans for god tid? Gjerne en time, nærmere halvannen.

Bli oppgitt over Si:d i aftenposten, kultur :wee:

Gleder meg til universitetet ja, blir ikke gøy å se hva jeg ikke kommer inn på... Ikke akkurat imponerende karaktersnitt. Takk til Angst, Fett og Elever.

Spesialisert kunnskap? Ja takk. Lære om nyromantikk, raviner og elvelandskap? Nei takk.

Lenke til kommentar
Gode karakterer er ikke det samme som åpent sinn, Epletyv. Hvis jeg skjønte hva du mente med den "ikke dum fjortisserte"-kommentaren.
Nei, jeg bare rettet til en viss person her på forumet :wee:
Jeg tror jeg vet hvem du mener, og han kan og få lov å lære at det ikke er likhetstegn mellom dum og trangsynt. Det bare virker sånn til tider. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...