Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Awww.. Nå blei jeg glad Flott. Da sparer du det, og så kan vi lese posten min igjen på vårt 10-års-jubileum? Ja, det høres ut som en god idè Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det i det hele tatt noen som støtter meg i min "Gå-på-sko"-mening?! Eneste jeg kan være enig i er at du har überkult navn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ler. xD Men ja. Jeg skal skifte til "Grim&Necro". Eventuelt Ëvigvintër. Jupp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg var ikke helt fornøyd med avataren min heller. Synes brennende pentagram ble litt fjortiss-tr00. Jeg skal jo være ekte tr00 \m/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har tenkt på å bytte jeg også. Men det blir så dumt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen, så trett jeg ble. Husker ikke engang om jeg spiste middag. Noen av dere som har hengt med noen timer som husker om jeg har nevnt noe om at jeg har spist middag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da gir jeg opp. Diskusjon avsluttet. Jeg går... eh.. hva er riktig?... Jeg går MED skoene mine. Skal du ha de i en pose eller noe? Eller ta de med på date? Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da gir jeg opp. Diskusjon avsluttet. Jeg går... eh.. hva er riktig?... Jeg går MED skoene mine. Skal du ha de i en pose eller noe? Eller ta de med på date? Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? Jeg går FOR skoene mine. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har byttet avatar noen ganger jeg også, men ender alltid opp med den gode gamle Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det ikke den som forestiller seg forumbrukere som jenter og gutter som burde bli flama? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da gir jeg opp. Diskusjon avsluttet. Jeg går... eh.. hva er riktig?... Jeg går MED skoene mine. Skal du ha de i en pose eller noe? Eller ta de med på date? Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? Takk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen, så trett jeg ble.Husker ikke engang om jeg spiste middag. Noen av dere som har hengt med noen timer som husker om jeg har nevnt noe om at jeg har spist middag? Spiste du ikke reinsdyr for litt siden? (uten vin) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kibs, for å være ærlig har det ikke skjedd på noen år faktisk, dårlig med privatfester etter at siste skanse for slikt flytta hjem til Estland : < Nå er det bare voers før man drar på byen. Ingen hjemmefester som varer fra 4 på ettermiddagen til 8 neste morgen =/ Men da det skjedde var det et par ganger i måneden i snitt at jeg gikk PÅ sko edit: Acer, ja faen. Stemmer det ^^ Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det høres ut som en god idè Fint. Your place or mine? Det må jo være fest og greier. Så da sier vi at det blir hos deg. Hele forumkafeen er herved invitert til fest hos Aalton om 10 år!!!! Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? Er de så store at du kan gå I dem??? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn" Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter *vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14* Jeg blir kalt babe av alle vennene mine, og jeg er gutt. Kanskje jeg har en liten fordel der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg var ikke helt fornøyd med avataren min heller. Synes brennende pentagram ble litt fjortiss-tr00. Jeg skal jo være ekte tr00 \m/ Den du har nå, ser enda mer fjortizz-tr00 ut Jeg elsker avataren min Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs, for å være ærlig har det ikke skjedd på noen år faktisk, dårlig med privatfester etter at siste skanse for slikt flytta hjem til Estland : < Nå er det bare voers før man drar på byen. Ingen hjemmefester som varer fra 4 på ettermiddagen til 8 neste morgen =/ Men da det skjedde var det et par ganger i måneden i snitt at jeg gikk PÅ sko Da blir du med på Aaltons fest om 10 år, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nå er du bare dum Kibs.. Oi.. Jeg har ikke fått byttet avatar. Pingvinen min har jo NISSELUE?! Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har byttet avatar noen ganger jeg også, men ender alltid opp med den gode gamle Jeg har hatt den jeg har nå leeenge og tror jeg beholder den. Ser ikke noen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nei vet dere hva? Jeg forsvinner fra tråden litt jeg. Må se ferdig den nye Stargate Atlantis episoden.. Preikas folkens. Prøv å ikke bringe serverne i senk med spammingen men jeg er vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg