Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, så trett jeg ble.

Husker ikke engang om jeg spiste middag.

Noen av dere som har hengt med noen timer som husker om jeg har nevnt noe om at jeg har spist middag?

Spiste du ikke reinsdyr for litt siden? (uten vin)

Lenke til kommentar

Kibs, for å være ærlig har det ikke skjedd på noen år faktisk, dårlig med privatfester etter at siste skanse for slikt flytta hjem til Estland : <

Nå er det bare voers før man drar på byen.

Ingen hjemmefester som varer fra 4 på ettermiddagen til 8 neste morgen =/

Men da det skjedde var det et par ganger i måneden i snitt at jeg gikk PÅ sko :p

edit: Acer, ja faen.

Stemmer det ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Ja, det høres ut som en god idè :)

Fint. Your place or mine? Det må jo være fest og greier. Så da sier vi at det blir hos deg. Hele forumkafeen er herved invitert til fest hos Aalton om 10 år!!!!

Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? :p

Er de så store at du kan gå I dem???

Lenke til kommentar
Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (:

Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn"

Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter :hmm:

*vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14*

Jeg blir kalt babe av alle vennene mine, og jeg er gutt. Kanskje jeg har en liten fordel der.

Lenke til kommentar
Kibs, for å være ærlig har det ikke skjedd på noen år faktisk, dårlig med privatfester etter at siste skanse for slikt flytta hjem til Estland : <

Nå er det bare voers før man drar på byen.

Ingen hjemmefester som varer fra 4 på ettermiddagen til 8 neste morgen =/

Men da det skjedde var det et par ganger i måneden i snitt at jeg gikk PÅ sko :p

Da blir du med på Aaltons fest om 10 år, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...