Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du kommer til å få mersmak på et søtere liv. For min del er det slutt på 5års aleneboing om 14dagers tid. Da flytter jeg og dama sammen =) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) hvor bor du? OMG det er bare to dager igjen til ferie!! Endret 1. juli 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sitter ute med PC-en på verandaen. Det er deilig det! Det gjør jeg hver mårra jeg har fri. Er digg! Måtte sette meg inn etter å ha vært i butikken en tur, får ikke opp førervinduet på den ene bilen, så svetter ihjel. Skal i banken på fredag for å låne spenn til bil med soltak Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Du kommer til å få mersmak på et søtere liv. For min del er det slutt på 5års aleneboing om 14dagers tid. Da flytter jeg og dama sammen =) Det blir så koselig så Koster litt mer forholds-messig, men det er det verdt=) Bodt sammen med madammen i litt over 5 år nå, ikke at jeg forstår at hun holder ut. Endret 1. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm, da får man vel kanskje mase på Wheelman om at han skal kjappe seg så man kommer seg inn til sentrum av Tønsberg før alt stenger? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 klokka er snart 2 på en onsdag, og alt stenger i tønsberg snart? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) hah, glem det. Endret 1. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvis de skal båte inn tar vel det litt tid. Nå rusler jeg snart på jobb, skal biker bitche dit. Er flust med 'snut' rundt her, så blir spennende å se om jeg kommer hjem med bot... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei, men vi har en tendens til å være, trege.. :b Og ja, båtingen tar tid. Og vi må på no greier først. Så ting tar tid ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er så kjedelig når ingen gidder å bli med på noe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kjedelig å sitte på jobb, og. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 wow det var merkelig å rape samtidig som jeg nøys O_o jeg må på strømmen etterpå for å kjøpe joggesko og bytte inn en sekk jeg ikke skal ha. noen som vil være med? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sitter på jobb selv. I stekende sol. Under en halvtime til jeg løper ut døren og ler rått. Lyst å være ute idag. nyte været. Kanskje gå en tur på fjellet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det normalt at netshop er ekstremt grundige før de godtar retur? Har jo snart skrevet flere sider med feilbeskrivelse og grundig beskrivelse av hvordan jeg har feilsøkt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Åhh.. Tar så lang tid og få de pengene ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skal jobbe for dem men det er så lenge til jeg kan begynne og jobbe .. Men gleder meg til jeg får ny TLF Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 wow det var merkelig å rape samtidig som jeg nøys O_o jeg må på strømmen etterpå for å kjøpe joggesko og bytte inn en sekk jeg ikke skal ha. noen som vil være med? Bor du i Strømmen? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg