Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller en tegner og andre farger, noe som er veldig vanlig også.

Men bra var det uansett::)

 

Du bør ta en titt på Looking for Group. Det er serien de virkelig har slått gjennom med. Siste sida vises først, så må hoppe tilbake til side 1. Richard (undead warlock) er den morsomte og ondeste bikarakteren jeg har sett på årevis.

 

http://www.lfgcomic.com/

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har begge tegneseriene deres på min "oppdateringsliste". Sjekker bare en nettside om alle tegneseriene jeg følger med på har oppdatert.

 

Least I Could Do er så latterlig genialt at jeg får nesten vondt av å le noen ganger. Likte spesielt ene metoden hans for å skremme bort sengepartenere.

Var vel noe som "Ah, my children!" mens han ser forskrekket på sin "delivery" på sengelakenet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Arti å brekke bein i kroppen :wow:

:dremel:

 

Har aldri funnet det spesielt morsomt å brekke bein. Derimot å slite leddbånd inneholder litt mer action. Nesten besvimelse, langvarig skade etter dårlig oppfølging fra lege, kanskje krykker, hvis du er heldig (jeg var ikke heldig) og fine farger i blått og lilla ved stedet...

Lenke til kommentar

Å være så dårlig i fotball at jeg alltid måtte stå i mål på skoleplassen var heller ikke noe særlig. Hvertfall ikke når enkelte SIKTA på keeper med de hardeste skuddene de klarte. Fikk en ball planta mitt i trynet en gang så jeg blødde som en foss.

Lenke til kommentar
Å være så dårlig i fotball at jeg alltid måtte stå i mål på skoleplassen var heller ikke noe særlig. Hvertfall ikke når enkelte SIKTA på keeper med de hardeste skuddene de klarte. Fikk en ball planta mitt i trynet en gang så jeg blødde som en foss.

Hehe, fint miljö dere hadde på skolen da? :tease:

Men akkurat det å få baller i ansiktet(vi snakker sport, ikke noe annet, nei!) begyner jeg å bli vant med etter noen år som keeper. Satans vondt i to-tre sekunder för ansiktet egentlig bare blir numment...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...