dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ah. Hadde ikke jeg giddet. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg fikk lyst og bygge en egen PC nu .. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg fikk lyst og bygge en egen PC nu .. Jeg og. Har bare et problem -> økonomi. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 JohansenTurbo: gjør det. Aldri før har det vært så enkelt å bygge en kraftig pc uten at det blir dyrt. For det jeg betalte for god cpu + skjermkort når jeg begynte med kraftige pc-er får man nå hele maskinen, og den blir kraftig nok til å drive alt av spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Me to .. Må vell bare vente til etter påsken med og bygge PC .... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvem stikker ut og spiller fotball kl halv tre på natta? Jeg. Ofte om sommeren. Eller badminton eller basket eller annet. Men siden ingen var våkne / gira, så ble det til at jeg nå ser Twin Peaks i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker og leke meg i prisguiden da Men jeg har så mye annet og prioritere en PC .. Snøscooter, snøscooter utstyr til og kjøre med, HD kamera til og filme at jeg kjører snøscooter, Goped bensinscooter .... Men kan kanskje bli litt anderledes rekke følge da seff Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I morgen skal jeg kjøpe TBC, og så kjøper jeg vel wotlk over internett, men kostet 300 på wow-europe og 350 på elkjøp elns :s rart at det ikke er veldig mye billigere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Lurer på om jeg bestiller en slik en i sommer allerede ?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Endelig! Men bah, jeg trenger penger så jeg kan kjøpe meg Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie til 360'n 2800 poeng. Hmm, need moar monies Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Beste måten for å ikke forsove seg: Ikke sove. Enkelt og greit Fikk endelig satt meg ned og rydda opp på CF-kortet som hele linuxsystemet mitt kjører fra (4GB). Gikk fra 50MB ledig plass og til 600MB. Deilig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Visst jeg surfer på NetOnNet så synes jeg mye er billig og får lyst på det er det bare meg eller ?? Jeg trur det har noe med utsende på nett sia demmes jeg Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Visst jeg surfer på NetOnNet så synes jeg mye er billig og får lyst på det er det bare meg eller ?? Jeg trur det har noe med utsende på nett sia demmes jeg NetonNet er faktisk billige Rask leveringstid også... bestilte en skjerm derfra selg til 1000kr under komplett! Kan anbefale de. Skal på langkjøring til Sverige nå, noen tips til hva som burde handles inn? Tenkte selvfølgelig pils, røyk/snus avhengig av hvem jeg skal kjøpe til og en haug av godteri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Monster Energy !! Ka faen !! Klokka er snart 8 og nesten ingen her EDIT2: Tar tilbake nesten ingen det er ingen .. Endret 1. juli 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Yay, tilbake. Jeg dro klokka fem. :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Endelig some ppl here Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg