Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

 

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter ;)

 

Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er :p

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg i sofaen og spiller Jetpack på 360en og spiser kveldsmat. Storkoser meg :D

 

Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3!

Kjempevarmt er det ikke før det er rundt 30 :p

Lenke til kommentar
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

 

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter ;)

 

Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er :p

17, fyller 18 i desember ;)

Lenke til kommentar
Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3!

 

Brukte å være der hver sommer da jeg var mindre. Syns det var digg! :D

Lenke til kommentar
Hva gjør folk på denne nydelige natten? :)

Nah, hörer på Caesars, loker litt rundt på nettet og lurer på hva en skal bruke morgendagen til...

Fakk, fant akkurat ut at det skal regne om to dager, så da blir det tanning i morgen...og, JA, jeg er opptatt av utseendet mitt! :cool:

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...