Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fantastisk. Stumblet litt og kom til en guide med denne fantastiske overskriften:Transform Windows to Ubuntu for Free!Here are the links to visual styles, skins and all the stuff, by installing them you can make your Windows XP look like Ubuntu Linux. ... Helt gratis og greier! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Who the fuck is that? The Prophet vel. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 God kveld! Nå sitter jeg i nord-norge og geeker meg med trådløst internett. Annie Hall er på skjermen. Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nå sitter jeg på camping på byske i Sverige! Og geeker med trådløst internett! Campingvogner og gamlingene er utenfor vinduet! Hva skjer her da? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 nå sitter jeg med trådløst internett og drømmer om og bli med i HVU, men nærmeste stasjon er i askim og jeg bor i Vestfold Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... Vilt Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller? Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nå sitter jeg i sofaen og spiller Jetpack på 360en og spiser kveldsmat. Storkoser meg Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3! Kjempevarmt er det ikke før det er rundt 30 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jo. Det var circa det idag. Ikke nå da. Blir det imorgen også^^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... Vilt Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller? Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er 17, fyller 18 i desember Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er en ting jeg ikke liker med sommeren. Edderkoppene jeg må drepe Også må de alltid komme på nettene da jeg sitter alene oppe. Yay =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 17, fyller 18 i desember Åja, da vet jeg nok ikke hvem du er likevel Uansett, Gjøvik går på en smell i morgen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jo. Det var circa det idag. Ikke nå da. Blir det imorgen også^^ Det har det vært i alle fall siden onsdag her i trønderland. Helga i Steinkjer var uutholdelig, og det er ikke bedre her på Orkanger nå heller, selv om det regna i dag. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3! Brukte å være der hver sommer da jeg var mindre. Syns det var digg! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 17, fyller 18 i desember Åja, da vet jeg nok ikke hvem du er likevel Uansett, Gjøvik går på en smell i morgen! Hehe, du skal få lov å håpe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva gjør folk på denne nydelige natten? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hva gjør folk på denne nydelige natten? Nah, hörer på Caesars, loker litt rundt på nettet og lurer på hva en skal bruke morgendagen til... Fakk, fant akkurat ut at det skal regne om to dager, så da blir det tanning i morgen...og, JA, jeg er opptatt av utseendet mitt! Endret 30. juni 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva gjør folk på denne nydelige natten? Blogger, oppdaterer info på hjemmeside og vurderer å se The Crow Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 svetter ihjæl ( må vel gå ned noen kilo nå kanskje :o ) ser på mythbusters og chillern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg