Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

 

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Lenke til kommentar
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

 

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter ;)

Lenke til kommentar
Tihi, tok med meg MSg på vannet I dag også. Møtte KongKake og hans fetter i byen, og trasker for øyeblikket rundt på JapanPhoto I jakt eter minnekort til Mathias' kamera =D

 

Kommer bilder når vi er tilbake :wee:

 

 

Dere skulle vært her. KongKake lurte oss inn på ei kinasjappe - for så å lure sin fetter og MSg til å kjøpe en boks som angivelig smakte fuglerede. Senere viste det seg at det hele var laget av fugleoppkast og inneholdt sorte biter med rare former.

 

:love:

 

Gleder meg til tråden kommer opp. :D

Lenke til kommentar
Har nettopp funnet ut at jeg har EKSTREMT lyst på moped a lá denne eller denne, men jeg har ikke en drit om mopeder, aner ikke hva jeg skal se etter, og det er DYRT.

 

Livet er hardt. Men tror jeg skal spørre mc-nerdene her på forumet og se om det fins noen snille sjeler som vil hjelpe en drømmer som meg :)

Derbi er koz. Gå for GPRen om du skal ha Derbi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...