SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Innmatspølse ftw. Kanskje ta med egg, bacon, mais og annet. Da kan du lage cowboygryte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hjemmebrent, ei hore, sprøytenarkoman og potetball Der har du det beste norge har og by på :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dra med deg ingredienser til å lage en god middag. x) F.eks kjøttkaker osv Om du skal ta det veldig simpelt, kan du jo lage Norges nasjonalrett no.2 Grandiosa Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Meget mulig Om det var grandisen du siktet til Jeg fikk lyst på kjøttkaker og poteter. DAMN! SULTEEEEEN! Og blakk -___-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hjemmebrent, ei hore, sprøytenarkoman og potetball Der har du det beste norge har og by på :!: Du glemte smalahove. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 TG er det beste Norge har å by på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 TG er det beste Norge har å by på TG, Ugress og Röyksopp Og meg. Fluesopp: Takk for svar om tatoering i går. Får se om det ikke blir noe litt morsomt oppover armen min om en måneds tid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hjemmebrent, ei hore, sprøytenarkoman og potetball Der har du det beste norge har og by på :!: Du glemte smalahove. Så sant så sant :!: Clvn: No problemo. bare hyggelig og kunnne hjelpe:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Yes! Ny signatur. Ble litt inspirert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bare sånn for å gi litt liv i tråden igjen; Jeg har oppdatert bloggen min lizzom egilanso.blogspot.com Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bare sånn for å gi litt liv i tråden igjen; Jeg har oppdatert bloggen min lizzom egilanso.blogspot.com jeg leser den nu.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Yehey! Porter er åpne og jeg kan for første gang laste ned med akseptable hastigheter Takk gud for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Å hurra.. Enda en dag jeg er syk.. Noe som betyr at det blir enda en kjedelig dag å bare se på TV. Har ikke ork til noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Full hastghet er nice. Håper virkelig det er god netthastighet i den kommende leiligheten og at den ikke er delt med de andre som bor i huset. Er på vei til å bli som deg, jeg også Pac-Man... Men håper det bare er kjapt forbigående, noe det egentlig aldri pleier å være når det gjelder meg. Pleier å ha den langvarig, men ikke så kraftig. =/ edit: Beklager at den ikke er noe spennende lesestoff, Flabba Endret 30. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Å hurra..Enda en dag jeg er syk.. Noe som betyr at det blir enda en kjedelig dag å bare se på TV. Har ikke ork til noe annet. Hvordan syk er vi i dag mon tro?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vondt i hodet, vondt i nakke og rygg (Selv om det har blitt bedre de siste dagene), og generelt føle seg sliten i hele kroppen. Hadde forstått det om jeg hadde holdt på med noe tungt fysisk arbeid, men siden ferien begynte har jeg ikke vært i unormalt mye fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Uff da. Det der høres fælt lite beahagelig ut. edit Endret 30. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 da har jeg vært ute å slipi og beisa. blir jo penger på det også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vondt i hodet, vondt i nakke og rygg (Selv om det har blitt bedre de siste dagene), og generelt føle seg sliten i hele kroppen. Hadde forstått det om jeg hadde holdt på med noe tungt fysisk arbeid, men siden ferien begynte har jeg ikke vært i unormalt mye fysisk aktivitet. Kan si med sikkert at du ikke tåler varmen så godt:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg