KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 JEG SKAL MØTE MSG JEG SKAL MØTE MSG JEG SKAL MØTE MSG! Og Wheelman tror jeg. Me lonely Ta deg en tur til Tønsberg du også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Da har jeg akkurat kommet hjem etter nesten to timer. Kjørte dama på jobb, så kjørte jeg meg en liten rundtur på jakt etter fotomotiver. Ble noen semigode av en solnedgang, fram til jeg tok beina fatt og gikk opp på et berg ute mot havgapet med utsikt over byen med kullsvarte tordenskyer over. Tøff som jeg var, monterte jeg opp både stativ og kamera og gjorde meg til en lynavleder for å prøve å få tatt mitt første lynbilde..... så ble jeg påminnet om at jeg burde kjøpe meg ekstra batteri og bil-lader Etter noe irritasjon kjørte jeg videre til et sted med utsikt over tordenværet, hvor jeg satt i bilen i ca.40 minutter før jeg trilla hjemover igjen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ta deg en tur til Tønsberg du også da Ja, siden det er så kort vei Sitter på en gammel dell-pc som jeg vurderer å lage HTPC av. Lite prosjekt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 lite "dilemma" her... Jeg er litt sulten så jeg vurderer å lage meg noe mat. Jeg burde også sove (ikke at det går i varmen ) siden jeg skal opp kl 11 ca Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva hadde man gjort uten In Flames. \m/ Merkelig hva musikk kan gjøre, altså. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Da var det tropenatt på Gjövik, med ett touch av tordenvær noen kilometer borte! Fantastisk! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva hadde man gjort uten In Flames. \m/ Merkelig hva musikk kan gjøre, altså. In Flames er rett og slett....BRA Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fluesopp: Hvordan er det å ta tatoering på underarmen? Har noen litt tydlige blodårer der som jeg er litt redd for.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hehe, ikke noe og være redd for;) Det lover jeg deg( setter faktisk ballene mine på at det ikke skjer noe ) Hvorfor tenker du Grunn 1: årene ligger under hudlagene, nåla går ikke under 3 hudlag. Grunn 2: Jeg har "motorveier" som dama sier selv og aldri hatt noe problem med det.( tattovert flere ganger over alle motorveiene. Håper dette kan gjøre deg trygg på at det IKKE er noe du skal bekymre deg for:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ta deg en tur til Tønsberg du også da Ja, siden det er så kort vei Sitter på en gammel dell-pc som jeg vurderer å lage HTPC av. Lite prosjekt? DO IT! Btw, god natt folx Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 God natt Hva gjør folk inatt da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hører på Megaherz. Oppdaga at de ikke sang "Liebe Steinkjer" på konserten på Steinkjer, men "Liebestöter". Synd, hadde vært kulere om de sang "Liebe Steinkjer" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Man hører gjerne det man vil på konsert. Når jeg så Edguy på Wacken 1999, sto jeg og gaula Wacken Fighting på refrenget til en låt jeg ikke hadde hørt før. Men i ettertid fant jeg ut at sangen heter Walk on Fighting. vel vel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 He he, det har du rett i. Og særlig når man er distrahert av de man er ved siden av. Som samen på min høyre side med kul drage tatovert på ryggen, eller den gamle duden som så ut som han levde livet som roadie for et eller annet rockeband på 70-tallet og bare ble sittende fast i tiden. Jeg liker festival. Mye å se på ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 JEG SKAL MØTE MSG JEG SKAL MØTE MSG JEG SKAL MØTE MSG! Og Wheelman tror jeg. Stemmer, jeg blir med - gleder meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Da må du legge deg unge mann, så du kommer deg opp! *pekefinger* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Aww ... Jeg vil på Oslo Live ... Vel, jeg vil til Ozlo generelt. Og ha 20k i lommepenger jeg bare kan svi på whatever. Shopping i solsteika på dagtid, bo på Bristol og så henge på klubber eller skybaren på Grand utover kvelden *drømme om* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg døgna natt til i dag, men er ikke trøtt i det hele tatt nå. wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg