Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
viser dere filmen om det ikke er noen som kommer å ser på den?

 

Kommer ann på om det er en sannsynighet for at noen kommer eller ikke.

Får ikke se den mens man jobber uansett =/

 

Har varmen tatt livet av alle sammen eller?

 

airconditionftw ^^

 

"Wind me up, set me down, start me off and watch me go! I'll be running circles around you sooner than you know!"

Hvorre kjeder seg!

 

The Ceasars!

 

edit: Typo...

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Årets første bad tok jeg på Torsdagen. Var faktisk veldig godt. Forøvrig var det første utendørsbadet på to år. Badet ikke i det hele tatt i fjor sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gleder meg til å flytte jeg også nå. Bare 14 dager igjen, så er jeg og Cinque samboere :wee:

 

Forøvrig så kjenner jeg at jeg ikke er tip-top i formen selv. Har med temperaturforandringer å gjøre. Sitte på et klamt kontor med dårlig luft, for så å gå ut i varmen. Sitte i en godt temperert hybelleilighet for å så gå ut i varmen igjen. Mye svingninger, så neeeesten så jeg er gla for at jeg ikke har AC i bilen. Da jeg garantert vært forkjølet nå.

Lenke til kommentar

Denne leiligheten her er perfekt! Kombinert stue og kjøkken i min størrelse. Passe stort soverom og ett romslig bad :love:. Beliggenhet: Utenfor byen på en gamme herregård fra slutten av 1800'tallet. På starten av 1900'tallet ble den brukt for engelske generaler som var her på fisketur. God utsikt. Rolige nabolag, snille utleier som digger å prate mannskjit. ILU IT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...