Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stakkars deg Lars, hvordan har du forvillet deg dit? :p

The things we do for love

 

 

Men noe må man da ofre! Nyt heller ferien, hvis du er på ferie. Vær sammen med familien. Ikke heng her.

venter på at dama skal bli ferdig på jobb for dagen så ligger på gresset og kjeder meg

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å gå og bade etterpå. Andre som svetter i varmen?

Bada i går, var deilig vann. Ikke helt fremmed for tanken om at det kan bli et bad i dag og. Ihvertfall nå som ikke varmtvannstanken funker i det heletatt :fun:

 

Hvor skal du/dere bade, yvonne2?

Lenke til kommentar
Bada i går, var deilig vann. Ikke helt fremmed for tanken om at det kan bli et bad i dag og. Ihvertfall nå som ikke varmtvannstanken funker i det heletatt :fun:

 

Hvor skal du/dere bade, yvonne2?

 

Bada i går vi også, herlig vann, så absolutt. :)

 

I går bada vi på Krokstrand (i nærheten av Son/Hvitsten), ikke så langt unna der mamma og pappa bor. Vi veksler mye mellom ulike steder ettersom hvor mange folk det er på strendene. Favorittene er Emmerstadbukta, Krokstrand og Hvitsten (men ofte veldig mye folk, så ikke så ofte der).

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Satser på at dere er kreative folk, så slenger ut et spørsmål...

Dere skjønner, neste uke så drar jeg på språkreise til Spania. Jeg skal bo hos en vertsfamilie i 3 uker. Har veldig lyst til å ta med en gave til denne familien. Noe erkenorskt.

Hva skal gaven til vertsfamilien være? Gi meg noen gode forslag...

Lenke til kommentar
Satser på at dere er kreative folk, så slenger ut et spørsmål...

Dere skjønner, neste uke så drar jeg på språkreise til Spania. Jeg skal bo hos en vertsfamilie i 3 uker. Har veldig lyst til å ta med en gave til denne familien. Noe erkenorskt.

Hva skal gaven til vertsfamilien være? Gi meg noen gode forslag...

Et par ski?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...