Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når det er mørkt i en trapp, setter man først foten forsiktig ned ett trinn, før man legger vekten sin på den. ^^

Så, da antar jeg du ikke faller ned trapper lengre. Bare hyggelig.

haha jo takk. det jeg gode, men noe gikk galt. ikke vet jeg hva, men skal være mer forsiktig nestegang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom typen står opp om natta, kun for å geleide dama ned trappa, så er han en tøffel. Dersom dama mi hadde vært såpass inkompetent at hu ikke hadde fått til å gå ned trappa alene engang, så hadde jeg heller montert puter i enden, for å slippe å måtte stå opp hver natt hu måtte pisse...gjelder forøvrig på dagtid også :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Mornings! =D

 

I dag tidlig (sånn i 6 tiden) skulle jeg på do, men det skulle ikke være så lett.

NOEN (meg) hadde slått av alt lyset i trappa og i hele 2.etasje.

Dette resulterte i at nok en gang tryna jeg ned hele driten av en trapp... men denne gangen ble det litt mere faceplant.

Hælvete!

Mornings! ^_^

 

Au, dette ned trapp er ikke bra. Er selv mester i gjøre det. Har holdt på i 19 år :D

 

Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen klarer å falle ned en trapp. :p

Easy peasy. Det er flere veier til lykken. Man kan sparke tåa i trappetrinnet fordi man ikke løfter foten høyt nok, og dette fremover. Gjør dette rundt en gang i måneden på jobb =] Ellers kan man tråkke for langt ute på trinnet på vei ned, eller rett og slett ski. Jeg løper nesten alltid i trapper, kan ha noe med det å gjøre.

 

Knis, der pappa bor var det en som daua av å stupe med hodet først ned en sjukt bratt trapp. Litt gøy å tenke på når man går i den trappa =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Det er da en soleklar forskjell på å være "tøffel" og "Gentleman".

det er sant... men jeg synes det hadde vært tøffel... + at dette var opp trappa jeg tryna ikke ned:P Tror bare jeg må drite i å spurte opp trappa i mørket:P

Åja, så isteden for å falle ned trappa i mørket, snublet du mens du spurtet oppover? Jammen da fortjener du ethvert knall og fall. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det er da en soleklar forskjell på å være "tøffel" og "Gentleman".

 

Ja det er det. Men å måtte stå opp og bære dama ned trappa fordi hu ikke får til å gå ned selv, kommer under tøffel. Å åpne døra for dama, dra for stolen på restaurant, være behjelpelig med jakken osv. kommer under gentlemann.

 

Cinque, når du våkner og ser over innleggene mine, kan du gjerne komme med innspill. ;)

Lenke til kommentar
Knis, der pappa bor var det en som daua av å stupe med hodet først ned en sjukt bratt trapp. Litt gøy å tenke på når man går i den trappa =D

Har selv gått i en trapp hvor en dverg falt og døde, så litt komisk.

 

Men jeg klarer ikke å snuble i trapper i mørket, da jeg er så ytterst forsiktig. :p

Lenke til kommentar
Det er da en soleklar forskjell på å være "tøffel" og "Gentleman".

det er sant... men jeg synes det hadde vært tøffel... + at dette var opp trappa jeg tryna ikke ned:P Tror bare jeg må drite i å spurte opp trappa i mørket:P

Åja, så isteden for å falle ned trappa i mørket, snublet du mens du spurtet oppover? Jammen da fortjener du ethvert knall og fall. :p

ja det synes egetnlig jeg å=P var litt dritt forde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...