Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plagsomt at jeg ikke finner en butikk som selger Sandwich Pistasj.

Haha, har spist den to ganger i helga, omnomnom =3

Døøøø!

 

Speaking of which, hvilken kjede kjøpte du den i? Titta innom Gourmet-butikken på Aker Brygge, men der var det lite Pistasj-sandwich å få... :(

En Rimi og en liten strandkiosk, om jeg ikke husker feil. Var i Sarpsborg, da =P

 

Da var jeg på jobb, og nå er det på tide å gjøre noe smart. Skal ihvertfall gjøre et forsøk :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja selvfølgelig. Hvorfor skal enkelte mennesker få unna jobb og hagearbeidet når du har ferie? Mens vi er i gang, synes jeg ærlig talt at de veiarbederne som bråker så fælt og holder Norge i gang, kunne ha sluttet med arbeidet sitt. Snekkere, legg ned hammeren og spiker! Jeg har ferie og vil derfor ikke vekkes av noen som ikke har ferie.

Satt på spissen ( :p ), men jeg husker faktisk noen som klaget i avisa i fjor sommer, fordi folk arbeidet og laget lyd, når folk prøvde å slappe av på verandaen i ferien sin. Vedkommende mente som sagt at hele Norge skulle stoppe opp i ferien sin. :roll:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Vi har veiarbeid rett utfor soverommet, men jeg straffer de med og løpe naken frem og tilbake vinduet :!:

Aaargh! Stakkars mennesker! :ph34r:

Faktisk, sånn når jeg tenker over det, er jeg takknemlig for at jeg ble vekket av naboen. Nå KAN jeg jo faktisk få noe ut av dagen.(ikke at jeg tror jeg kommer til å få noe ut av den, det er en annen sak..)

Lenke til kommentar

Mr. Jackson har jo blitt mer kjent en han var etter sin død da :roll: Nå hører jo de fleste jeg vet om på musikken, hans og alle 11-12 åring jenter skriver R.I.P på profilen sin osv. De visste ikke hvem han var en gang før han døde! :wallbash:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...