Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 rareste kvinn\mannfolket jeg har vært borti når det gjelder skole var når jeg gikk på kokke-linjen.Han\hun var intetkjønn og satt alle timene og laget star-wars lyder. I starten var det sykt morsomt for det lignet, men når man hører det hver dag i flere måneder så blir man gal. Du gikk ikke tilfeldigvis på Kristiansund VGS? Nei nå skal jeg slutte å tulle. Natta folkens. Me snakkast i mårgon.... eller senere i dag. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neilolz. Jeg så den i går, men har skikkelig lyst til å se den igjen i kveld. D: Superbad kan sees ganske så mange ganger før man blir lei den. Fantastisk film! 8D The Hangover er bedre.*end of discussion* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 *skyve fra seg maten* Når kommer ny update på worklogen btw? Denne uka Lurer forresten på om jeg skal lage en ny worklog på et mini-prosjekt, men vet ikke... Blir et muspiss i havet i forhold til p182-prosjektet Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neilolz. Jeg så den i går, men har skikkelig lyst til å se den igjen i kveld. D: Superbad kan sees ganske så mange ganger før man blir lei den. Fantastisk film! 8D The Hangover er bedre.*end of discussion* Åhh, jeg har så lyst til å se Hangover. Verdt å få med seg, har jeg forstått. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) The Hangover er bedre.*end of discussion* På noen måter, ja, men jeg vil ikke sammenligne dem. Hangover kan man ikke se tusen ganger. Endret 28. juni 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neilolz. Jeg så den i går, men har skikkelig lyst til å se den igjen i kveld. D: Superbad kan sees ganske så mange ganger før man blir lei den. Fantastisk film! 8D The Hangover er bedre.*end of discussion* På noen måter, ja, men jeg vil ikke sammenligne dem. Hangover kan man ikke se tusen ganger. Det er kanskje sant det. Ikke at jeg har sett Hangover mer enn én gang tho. Har sett Superbad en del flere ganger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 GOD NATT FOLKENS Hei og velkommen til forumet, nye medlem. Ha en god natt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er kanskje sant det. Ikke at jeg har sett Hangover mer enn én gang tho. Har sett Superbad en del flere ganger. Samme her. Superbad er oppe i tolv ganger eller noe nå, og jeg får vel se Hangover igjen når den kommer ut. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Omg, opp halv ni i morgenTIDLIG. Kommer til å dø Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Omg, opp seks i morgen tidlig. Kommer til å dø ... care, natta er fortsatt ung! ;D Endret 28. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Omg, opp seks i morgen tidlig. Kommer til å dø ... care, natta er fortsatt ung! ;D Ikke no vits å legge seg da.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg skal til tannlegen klokka halv åtte i morgen. Jeg vurderer å døgne, men vet ikke hva jeg da skal gjøre så det ender sikkert opp med at jeg sovner klokka seks eller noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hi! I'm Troy McClure. You may remember me from such threads as 'You're reading this in my voice' and 'You just lost the game'. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vurderer å døgne også. Har en del serier jeg gjerne skulle sett litt på. Kanskje noen filmer hvis jeg orker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Omg, opp seks i morgen tidlig. Kommer til å dø ... care, natta er fortsatt ung! ;D Ikke no vits å legge seg da.. Joda, funker fint dette. Men etter halv fire begynner det å bli liten vits i å sove (: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Film? Spill? Forum? Yes man? Installere Fable? Forum er litt sjedeli. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 *insert The Game here* FU Cyph. Du tapte også. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 *insert The Game here* FU Cyph. Du tapte også. lol, dere tapa begge to. fial Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Film? Spill? Forum? Forum er litt sjedeli. Du sitter da her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg