Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eliselise! Du også jente^^?

Sorry, men når en person heter Eliselise på forumet, og har bilde av en jente i profilen (dvs. henne), hvorfor spør du? Ganske idiotisk å spørre om hun andre er jente og, da brukernavnet hennes er et jentenavn.

 

Nå vurderer jeg å bytte ut brukernavnet mitt med "VilleVilde" og ha bilde av en jente, bare på pur f :p

Lenke til kommentar
Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^,

Dexter er helt herlig. Gleder meg såååå heftig til sesong 4. Fallet vil bli stygt med så høye forventninger!

 

Ja, fortell oss når du fikk din første mens, Jonas. :)

Begynte vel å blø ut av penis da jeg var 13, og etter det har det kommet ganske så regelmessig hver måned. Pleier å putte tampong i urinrøret, så slipper jeg å få blod på boxeren =]

 

Touché.

Lenke til kommentar
hmm...rart :hmm:

Jeg må putte 2 tampiser i ræva for at det ikke skal blø igjennom mine fine hvite bukser, bruker 3 når jeg har på min hvite skinnbukse :whistle:

Når jeg tar dem i bak begynner det bare å komme ut gjennom urinrøret der det er alt for smertefullt å presse inn tamponger, derfor legger jeg heller en klut mellom rompeballene så det kan suge til seg alt blodet.

Lenke til kommentar
hmm...rart :hmm:

Jeg må putte 2 tampiser i ræva for at det ikke skal blø igjennom mine fine hvite bukser, bruker 3 når jeg har på min hvite skinnbukse :whistle:

Når jeg tar dem i bak begynner det bare å komme ut gjennom urinrøret der det er alt for smertefullt å presse inn tamponger, derfor legger jeg heller en klut mellom rompeballene så det kan suge til seg alt blodet.

 

hmm, smart. Den må jeg huske på :thumbup:

Men for og være seriøs så har jeg faktisk opplevd og pisse blod( så rødt som du får det), men det var rett før jeg fikk nyresvikt.

Var ikke vondt eller noe, var bare rart og fikk of course litt hetta.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
hmm...rart :hmm:

Jeg må putte 2 tampiser i ræva for at det ikke skal blø igjennom mine fine hvite bukser, bruker 3 når jeg har på min hvite skinnbukse :whistle:

 

Æsj. Reminds me of: Ei av klassens øgler i klassen ovenfor meg fikk mensen gjennom sin hvite bukse da hu måtte skrive noe på tavla forran hele klassen.

Om det var med vilje for at hu skulle få dra hjem, vites enda ikke.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

:!:

da får man stemmer blant guttene på skolen :!: :!:

 

rareste kvinn\mannfolket jeg har vært borti når det gjelder skole var når jeg gikk på kokke-linjen.

Han\hun var intetkjønn og satt alle timene og laget star-wars lyder.

I starten var det sykt morsomt for det lignet, men når man hører det hver dag i flere måneder så blir man gal.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Æsj. Reminds me of: Ei av klassens øgler i klassen ovenfor meg fikk mensen gjennom sin hvite bukse da hu måtte skrive noe på tavla forran hele klassen.

Om det var med vilje for at hu skulle få dra hjem, vites enda ikke.

Bare jeg som tenkte Superbad med en gang? :D

Lenke til kommentar
Æsj. Reminds me of: Ei av klassens øgler i klassen ovenfor meg fikk mensen gjennom sin hvite bukse da hu måtte skrive noe på tavla forran hele klassen.

Om det var med vilje for at hu skulle få dra hjem, vites enda ikke.

Bare jeg som tenkte Superbad med en gang? :D

 

Du fikk lyst og møte henne du :!:

 

*skyve fra seg maten*

 

skrev du det før eller etter du gjorde det?

Lenke til kommentar
Æsj. Reminds me of: Ei av klassens øgler i klassen ovenfor meg fikk mensen gjennom sin hvite bukse da hu måtte skrive noe på tavla forran hele klassen.

Om det var med vilje for at hu skulle få dra hjem, vites enda ikke.

Bare jeg som tenkte Superbad med en gang? :D

Neilolz. Jeg så den i går, men har skikkelig lyst til å se den igjen i kveld. D:

Lenke til kommentar
Du fikk lyst og møte henne du :!:

Selvfølgelig!

 

Neilolz. Jeg så den i går, men har skikkelig lyst til å se den igjen i kveld. D:

Superbad kan sees ganske så mange ganger før man blir lei den. Fantastisk film! 8D

 

GOD NATT FOLKENS :new_woot:

Natta, nykommer. Sikkert en del av de yngre gutta her som blir glad om du kommer igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...