Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, kan vi lage en egen tråd som heter DNFK - The Jailbait Edition, og putte alle horomonelle prepubertale fjortenåringer der? :fun:

Greit, dårlig idé. Men interessant hvordan en fjorten år gammel jente får så mye oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Uff, kan vi lage en egen tråd som heter DNFK - The Jailbait Edition, og putte alle horomonelle prepubertale fjortenåringer der? :fun:

Greit, dårlig idé. Men interessant hvordan en fjorten år gammel jente får så mye oppmerksomhet!

Finn et artig tema da.

Lenke til kommentar
Var deg jeg snakket til Henriette! Kan jeg spørre hvor i dette kongeriket du befinner deg? ;)

P.S: hva har det å si at jeg er "norlænning"? :dontgetit:

Hun sa jo nettopp hun var 14 og kom fra Bergen din norlælling :)

(Følte for å få kjefta på en nordlending jeg også :p )

Edit: toooooooooooooooo late.

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@clvn:

Mistenker at det er en slags indirekte ilddåp for å se hvorvidt vedkommende glir inn gjengen og om personen er hardhudet nok til å henge i dette beinharde miljøet :hmm:

Eller så er vi nok bare sære..

Dessuten. En slik alternativ tråd ville betydd døden for denne :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*snip*

:!:

Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Vits til Quakecry:

To nordlendinger møttes på vidda. Det viste seg at dem begge va på leit etter kona si.

– Korsa ser di kjerring ut?

– Jau, ho e blond, slank, har pent ansikt og store brøst. Enn di då?

– Nei vi gjer fan i ho, vi leite heller etter di!

Lenke til kommentar
Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^,

Dexter er helt herlig. Gleder meg såååå heftig til sesong 4. Fallet vil bli stygt med så høye forventninger!

Ja, fortell oss når du fikk din første mens, Jonas. :)

Begynte vel å blø ut av penis da jeg var 13, og etter det har det kommet ganske så regelmessig hver måned. Pleier å putte tampong i urinrøret, så slipper jeg å få blod på boxeren =]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...