Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var deg jeg snakket til Henriette! Kan jeg spørre hvor i dette kongeriket du befinner deg? ;)

P.S: hva har det å si at jeg er "norlænning"? :dontgetit:

 

Hun sa jo nettopp hun var 14 og kom fra Bergen din norlælling :)

 

(Følte for å få kjefta på en nordlending jeg også :p )

 

Edit: toooooooooooooooo late.

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@clvn:

Mistenker at det er en slags indirekte ilddåp for å se hvorvidt vedkommende glir inn gjengen og om personen er hardhudet nok til å henge i dette beinharde miljøet :hmm:

Eller så er vi nok bare sære..

 

Dessuten. En slik alternativ tråd ville betydd døden for denne :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*snip*

:!:

 

Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Vits til Quakecry:

 

To nordlendinger møttes på vidda. Det viste seg at dem begge va på leit etter kona si.

 

– Korsa ser di kjerring ut?

 

– Jau, ho e blond, slank, har pent ansikt og store brøst. Enn di då?

 

– Nei vi gjer fan i ho, vi leite heller etter di!

Lenke til kommentar
Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^,

Dexter er helt herlig. Gleder meg såååå heftig til sesong 4. Fallet vil bli stygt med så høye forventninger!

 

Ja, fortell oss når du fikk din første mens, Jonas. :)

Begynte vel å blø ut av penis da jeg var 13, og etter det har det kommet ganske så regelmessig hver måned. Pleier å putte tampong i urinrøret, så slipper jeg å få blod på boxeren =]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...