Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Var deg jeg snakket til Henriette! Kan jeg spørre hvor i dette kongeriket du befinner deg? P.S: hva har det å si at jeg er "norlænning"? Endret 28. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Uff, kan vi lage en egen tråd som heter DNFK - The Jailbait Edition, og putte alle horomonelle prepubertale fjortenåringer der? Greit, dårlig idé. Men interessant hvordan en fjorten år gammel jente får så mye oppmerksomhet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hello. I am mister Dawson. May I be your assistant Cyph? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jo, verre med dere som er eldre. Men vi er like gamle så det bryr ikke jeg meg om! Lenke til kommentar
HenrietteAV Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg fant det via søsteren min som henger på noen av disse sidene. Quakecry : Jeg befinner meg i bergen. Og du ? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Uff, kan vi lage en egen tråd som heter DNFK - The Jailbait Edition, og putte alle horomonelle prepubertale fjortenåringer der? Greit, dårlig idé. Men interessant hvordan en fjorten år gammel jente får så mye oppmerksomhet! Finn et artig tema da. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Var deg jeg snakket til Henriette! Kan jeg spørre hvor i dette kongeriket du befinner deg? P.S: hva har det å si at jeg er "norlænning"? Hun sa jo nettopp hun var 14 og kom fra Bergen din norlælling (Følte for å få kjefta på en nordlending jeg også ) Edit: toooooooooooooooo late. Endret 28. juni 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Henriette: Bodø! Zulboom: Hun er da også 1994 modell. Endret 28. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) @clvn: Mistenker at det er en slags indirekte ilddåp for å se hvorvidt vedkommende glir inn gjengen og om personen er hardhudet nok til å henge i dette beinharde miljøet Eller så er vi nok bare sære.. Dessuten. En slik alternativ tråd ville betydd døden for denne Endret 28. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Skjer i DNFK i kveld da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Finn et artig tema da. Hva med "Når kommer jeg til å få min første mensperiode?" Eller "Åååh, sjæsten min er såå peeen ass"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) *snip* :!: Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^, Endret 28. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Finn et artig tema da. Hva med "Når kommer jeg til å få min første mensperiode?" Eller "Åååh, sjæsten min er såå peeen ass"? Ja, fortell oss når du fikk din første mens, Jonas. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Change of topic! Noen som har noen veldig vanskelige gåter, eller artige vitser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor kan ikke jeg le, når Adolf Hitler? *trykker på latterboksen* Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har du sett kona til Stevie Wonder? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Syns det er morsomt og se våre standard kåte medlemmer roper ut om og legge henne til msn :!: Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vits til Quakecry: To nordlendinger møttes på vidda. Det viste seg at dem begge va på leit etter kona si. – Korsa ser di kjerring ut? – Jau, ho e blond, slank, har pent ansikt og store brøst. Enn di då? – Nei vi gjer fan i ho, vi leite heller etter di! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sitter forresten og vurderer om jeg skal joine Cinque på å sitte våken i natt. Blitt helt hekta på Dexter. Ytterst skjeldent at jeg ser 6 episoder av en serie på to dager. Vanligvis pleier jeg å se én hver dag dersom jeg finner en interessant serie. Kun Heroes jeg ble såpass hekta på sist.... og første sesong av The Wire. ^^, Dexter er helt herlig. Gleder meg såååå heftig til sesong 4. Fallet vil bli stygt med så høye forventninger! Ja, fortell oss når du fikk din første mens, Jonas. Begynte vel å blø ut av penis da jeg var 13, og etter det har det kommet ganske så regelmessig hver måned. Pleier å putte tampong i urinrøret, så slipper jeg å få blod på boxeren =] Lenke til kommentar
HenrietteAV Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor kan ikke jeg le, når Adolf Hitler? *trykker på latterboksen* Haha, holt nesten på og dette av stolen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg