Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min vifte er svær, i metall, og bråker som et annet propellfly. Godt jeg har hodetelefoner med aktiv støyreduksjon. Det hjelper på. ^^

 

Bedre med litt støy enn intet vifte i det hele tatt :p

 

Hei. Jeg er ny her. :new_woot:

 

Hallo til deg Henriette :)

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Vifte er et must! Måtte improvisere litt selv når den gamle hadde ødelagte blader, litt sterk papp og endel sølvteip ordner opp :p

 

Bråker som en flyplass, men noe må man ofre for å kunne leve behagelig...

 

Teip fikser alt. Men å leve med et sånt bråk når man skal sove, er tvilsomt å få til for min del.

Lenke til kommentar
Vifte er et must! Måtte improvisere litt selv når den gamle hadde ødelagte blader, litt sterk papp og endel sølvteip ordner opp :p

 

Bråker som en flyplass, men noe må man ofre for å kunne leve behagelig...

 

Teip fikser alt. Men å leve med et sånt bråk når man skal sove, er tvilsomt å få til for min del.

Hmm, sant. La lakenet jeg bruker ute til lufting før jeg la meg igår, vindu på vidt gap og sørger for å skru av lys, PC og andre varmeelementer en liten stund før jeg tar kvelden gjorde det relativt behagelig.

 

Om noen har andre tips så værsågod å skrik de ut... Nesten litt synd at det ikke er Saharaklima her i Norge på sommerstider :p

Lenke til kommentar
tro meg en halv liters flaske opp i hullet ditt gjør VONDT.

Tro meg...........

 

Lalalalaa... vil ikke høre hvordan du vet *holder hendene for ørene, selv om det egentlig burde ha vært forran øynene, ettersom jeg leser dette og ikke hører det* lalala

 

Hmm, skal ikke gå i detaljer.

Men kan si såpass at det var ikke meg ,og personen måtte på sykehus.

Hele historien er rett og slett jævlig.

 

Ser at guttene her har satt øynene sine på vårt nye medlem( offer for noen ser det ut som :!: )

 

 

Velkommen til galehuset HenrietteAV, her flyr grisene og vi får sjokomelk rett fra kua:D

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...